فاش شدن رندرهای هواوی P10 با نمایشگر خمیده

هواوی P9 در اوایل امسال رونمایی شد که یکی از ویژگی‌های شاخص آن مربوط به استفاده از دوربین دوگانه با همکاری شرکت لایکا است که کیفیت بی‌نظیری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. باوجود این دوربین، ولی طراحی آن تفاوت چندانی با نسخه گذشته خود ندارد و انتظار می‌رود که سال آینده طراحی P10 متفاوت باشد. امروز رندهایی از پرچمدار آینده هواوی در اینترنت منتشر شده که براساس آن، هواوی نیز همانند سامسونگ در محصول خود از نمایشگر خمیده استفاده کرده است.

همانگونه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این دستگاه از نمایشگر خمیده دوگانه مشابه سامسونگ گلکسی نوت ۷ بهره می‌برد. هواوی برای دوربین P10 با لایکا دوباره همکاری می‌کند چراکه در رندر و در کنار دوربین دوگانه برند لایکا حک شده است، البته هنوز نمی‌توان تغییرات دوربین و پردازش‌های مربوط به آن را تشخیص داد. برخلاف تصاویر گذشته، در جلوی دستگاه هیچ دکمه فیزیکی وجود ندارد و همانند P9 سنسور اثر انگشت در پشت قرار گرفته است.

اگر این رندر صحت داشته باشد و محصول نهایی با این طراحی معرفی شود، با یک دستگاه متفاوت نسبت به P9 روبرو خواهیم شد. هنوز زمان رونمایی از این گوشی هوشمند مشخص نشده ولی احتمالا در نمایشگاه CES یا MWC سال آینده با آن ملاقات می‌کنیم.

huawei-p10-617x640

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH