فیفا 14 و بتلفیلد 4؛ عنوان‌های مجانی کنسول جدید مایکروسافت؟!

FGN121-1

مایکروسافت با تغییرات گوناگونی که برروی کنسول‌های ایکس باکس One خود، به‌وجود آورده سعی بر دل‌جویی از گیمرها و بازگرداندن توجه آنان، به سوی نسل جدید کنسول‎‌های بازی ایکس باکس One خود دارد. اما این کمپانی تنها نمی‌تواند، با حذف محدودیت‌هایی که پیش از این برروی کنسول جدید خود، اعمال کرده از پلی استیشن 4 سونی پیش بی‌افتد. چراکه شما می‌توانید کنسول PS4 سونی را، 100 دلار ارزان تر خریداری کرده و با بقیه پول خود، به انجام خرید بازی‌های اصلی و اورجینال برای کنسول خود، مشغول شوید!

اما مایکروسافت، غول نرم افزاری دنیا به دنبال راهی برای جبران این شکاف قیمت گذاری بوده است. به نظر شما چگونه مایکروسافت می‌تواند آن‌را به انجام رساند؟! با اضاقه کردن مشخصات سخت افزاری و ارزشمندی به کنسول ایکس باکس وان خود؟! اگر چه هنوز این خبر رسمی نشده است، اما انتظار می‌رود مایکروسافت و الکترونیک آرتز در نمایشگاه گیمزکام رسما اعلام کنند، اگر شما کنسول بازی ایکس باکس One را خریداری نمایید، بازی فیفا 14 را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. با این حال، به نظر می‌رسد این پیشنهاد تنها به گیمر‌های اروپایی مربوط شود.

حال اگر این فرضیه درست باشد، مایکروسافت مجبور خواهد شد تا چنین کاری را برای گیمرهای آمریکایی به انجام رساند چرا که اگر این کمپانی بین گیمرها تبعیض قائل شود، موج جدیدی از خشم و بی توجهی دامن مایکروسافت و کنسول جدیدش را در سرزمین مادری این غول نرم افزاری، می‌گیرد. به نظر شما چه بازی به صورت رایگان، همراه کنسول ایکس باکس وان عرضه خواهد شد؟! به نظر مایکروسافت، مجبور می‌شود در کنار فکر کردن به عرضه رایگان فیفا 14 با کنسول‌های ایکس باکس وان در ایالات متحده آمریکا، به عنوان‌های محبوبی همچون Need for Speed: Rivals و بتلفیلد 4 برای قرار دادن رایگان آن‌ها، همراه با کنسول جدید خود فکر نماید اگرچه بتلفیلد 4، شانس بیشتری برای حضوری رایگان همراه با کنسول‌های ایکس باکس One، خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH