۵ ساعت مچی که از لامبورگینی هم گران‌تر هستند!

واقعا چقدر حاضر هستید برای داشتن یک ساعت مچی هزینه کنید؟ ۱۰۰ هزار تومان؟ ۲۰۰ هزار تومان؟ ۱ میلیون تومان یا ۱۰ میلیون تومان؟! پیشنهاد می‌کنیم که تمام این مبالغ را از ذهن خودتان پاک کنید زیرا در ادامه قصد داریم تا ۵ ساعت مچی را به شما معرفی کنیم که قیمت هر کدام چندین میلیارد تومان است! بله، درست خواندید! پس با ما و تصاویر این ساعت‌ها همراه باشید.

5- Patek Philippe 1939 Platinum World Time Watch با قیمت 4.1 میلیون دلار!

اگر بخواهیم با دلار امروز هم قیمت این ساعت را بسنجیم، مبلغ آن بالاتر از 12.7 میلیارد تومان خواهد شد! این ساعت یکی از مدل‌های کلکسیون شخصی به نام پاتک فیلیپ است که از پلاتینیوم ساخته شده و قادر است زمان را در ۴۲ شهر مخنلف دنیا نمایش دهد.

patek_philippe_1939

4- Louis Moinet Meteoris Watch با قیمت 4.6 میلیون دلار!

13.5 میلیارد تومان رقمی است که به طور حتم برق را از سر هر کسی می‌پراند! اما چرا بایستی چنین پولی را برای ساعتی با این شکل و شمایل به ظاهر معمولی پرداخت؟! ما به شما می‌گوییم! به دلیل آنکه این ساعت فرا زمینی است! فکر می‌کنید شوخی کردیم؟ خیر! این ساعت از ۴ قطعه درست شده که هر کدام از یک سیاره آمده است. اولین قطعه از سیاره مریخ که ۱۸۰ میلیون سال قدمت دارد، دومی از شهاب‌ سنگی به نام Itqiy که گفته می‌شود قبل از سقوط صدها هزار سال نزدیک به خورشید بوده است. قطعه سوم از سطح کره ماه که هزاران سال عمر دارد و آخرین جزء نیز از یک شهاب سنگ نادر از صحرای آفریقا ساخته شده که به نظر می‌رسد از سیاره عطارد بوده و بیش از ۴ میلیارد سال قدمت دارد!

meteoris_mars

3- Patek Philippe Reference 1527 با قیمت 5 میلیون دلار!

این ساعت هم یکی دیگر از مجموعه پاتک فیلیپ است و البته گول ظاهر ساده آن را نخورید زیرا مبلغی بالای 15 میلیارد تومان برای تصاحبش بایستی بپردازید! در ساخت این ساعت از 23 قطعه جواهر ناب استفاده شده است و بدنه آن نیز از طلای ۱۸ عیار است. با پول این ساعت مچی شما می‌توانید 12 لامبورگینی آوانتادور بخرید!

patek_philippe

2- The 201-karat watch by Chopard با قیمت 25 میلیون دلار!

اگر قیمت ساعت‌های قبلی چشمان شما را گرد کرده است، به طور حتم مبلغی بالاتر از 77 میلیارد تومان، شما را به سرگیجه خواهد انداخت! حال چه باور کنید و چه نکنید، قیمت این ساعت 25 میلیون دلار است! در ساخت این مدل از 289 الماس گلابی شکل استفاده شده است، 139 الماس در اطراف کار گذاشته و دارای 443 الماس زرد است. همچنین 3 الماس قلبی شکل نیز در وسط به کار گرفته شده تا شما شاهد 874 الماس در تمام بخش‌های این ساعت میلیارد تومانی باشید! تا قبل از این ساعت‌ها را با قیمت ماشین‌ها مقایسه می‌کردیم اما این دستگاه به قدری گران است که شما می‌توانید به جای آن یک هواپیمای جت سوپر سونیک بخرید!

chopard

1- Joaillene Manchette by Jaeger Le Coultre با قیمت …؟!

جالب است بدانید که این ساعت برچسب قیمت ندارد و ارزش آن بیشتر از هر چیزی است که در دنیا می‌توانید بخرید! چرا؟ برای اینکه بدون قیمت است!
ظاهر این ساعت را می‌توان در این لیست نسبت به بقیه شیک‌تر دانست، جایی که از الماس‌های مربعی شکل در ساخت آن استفاده شده و در هر مربع از کریستال‌های یاقوت کبود بهره گرفته شده است. با شمردن الماس‌ها به عدد 576 می‌رسید که همگی از با کیفیت‌ترین و خالص‌ترین نمونه‌های موجود در جهان هستند و همین امر سبب می‌شود تا با یک ساعت مچی بدون قیمت طرف باشید!

Joaillene_Manchette

حال که این مطلب را خواندید، خیلی رک و صریح بگویید، کدام یک از این ساعت‌ها مورد علاقه شماست و حاضرید قلک خودتان را بخاطرش بشکنید؟!

26 در مورد “۵ ساعت مچی که از لامبورگینی هم گران‌تر هستند!”

  1. فقط قیمتاشون بالا بود هیچ کدومشون زیبیی نداشتن صد رحمت به همین ساعت های 10 تومنی باز حداقل قیافه دارن اهان راستی اخریه بد نبود ولی خداییه همشون مفتشوننمگرونه هه هه هه هه هه هه

  2. یه دونه از اون کریستال های یاقوت کبود و الماس های مربعی شکل زندگی منو دگرگون می کنه!!!! اون 2 تای آخری اگه ساعت نبودن سنگین تر بودن، بیشتر شبیه دستبندن!!!!

  3. فکر کن…..یه ساعت دارم برافروش…
    -آقا معاوضه هم دارین؟؟
    -آره با لامبورگینی عوض می کنم..
    -وای چ خوب

    حالا ما یه ساعت می خریم 10000تومن…

    خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  4. اتابک لاهوتی

    یکی از اون دومیه رو برای تولدم هدیه گرفته بودم چند روز پیش ! یعنی واقعا انقدر می ارزه ؟؟!!! ببرم بفروشم یه لامبورگینی بخرم !ً!!
    (-:

  5. علیرضا مطریان

    ساعت شماره 1 و 2 ظاهر خیلی قشنگی دارند اما قیمت بالاتر، زیبایی بیشتر رو تضمین نمیکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH