تست کوچک پیمایش افقی اینستاگرام به یک جنجال بزرگ بدل شد!

اینستاگرام امروز با رونمایی از طرح جدید پیمایش افقی پلتفرم خود تمام کاربرانش را غافلگیر ساخت. ظاهرا طبق برنامه قرار بوده است تنها تعداد محدودی از کاربران این ویژگی را تست نمایند اما براساس توییتی که آدام موسری، مدیر اینستاگرام منتشر کرده است به اشتباه بخش بزرگی از کاربران به این قابلیت در حال تست، دسترسی پیدا کرده‌اند. از طرف دیگر طبق ادعای سخنگوی فیس‌بوک، این حادثه ناشی از یک باگ بوده است.

 

گفته می‌شود در پی بروز این واقعه بسیاری از کاربران دچار شوک و وحشت شده‌اند و حتی این پیمایش افقی بخش فید اصلی را به شدت تحت تاثیر این ماجرا قرار داده است. بسیاری از کاربران با ارسال توییت‌های خشمگینانه، اینستاگرام را تهدید به حذف برنامه کردند. حتی کاربری در پست اعتراضی خود گفته بود اگر من همانند Tinder به پیمایش افقی علاقه داشتم، اپلیکیشن آن را نصب می‌کردم!

با اینکه بعد از مدت کوتاهی اینستاگرام توانست بار دیگر پیمایش عمودی را برقرار نماید ولی شوک ناشی از آن تقریبا تمام دنیا را در بر گرفت و همچنان کاربران در مورد آن در حال تبادل نظر هستند. موسری نیز در توییت خود به این نکته اشاره داشت و اعلام کرد اینستاگرام همواره در حال تست قابلیت‌ها و کسب تجارب جدید است. این تنها یک تجربه از رویارویی غیرمنتظره با یک تست ساده بود که هنوز هیچ‌کس در موردش آگاهی نداشت اما در نهایت اینستاگرام تعداد کمی از کاربران مشخص شده را برای تست این قابلیت پر دردسر برگزیده است.

البته این بار تجربه پیمایش افقی نزدیک بود کار دست اینستاگرام دهد و هنوز هم هشتگ instagramfail# (شکست اینستاگرام) در توییتر در حال گردش است. در مورد شما چطور، آیا موفق شدید این قابلیت را تجربه و مشاهده کنید؟ نظرتان در موردش چیست؟ آیا موافق با پیمایش افقی هستید یا اسکرول عمودی فعلی را ترجیح می‌دهید؟

1 در مورد “تست کوچک پیمایش افقی اینستاگرام به یک جنجال بزرگ بدل شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH