محصولی شگفت‌انگیز از لاجیتک

محصولی شگفت‌انگیز از لاجیتک

Logitech PowerShell Controller + Battery1

شرکت لاجیتک با عرضه یک محصول بسیار عالی برای گوشی‌های آیفون امکان این را فراهم کرده است که آیفون خود را رسماً به یک کنسول بازی تبدیل کنید.

Logitech PowerShell Controller + Battery با قیمت 100 دلار عرضه می‌شود و به‌صورت یک کیس شامل دکمه‌های کنترل دسته و یک باتری داخلی است.

Logitech PowerShell Controller + Battery2

در تست‌های این دستگاه عملکرد آن بسیار درخشان و جذاب بود و به‌سختی می‌شد حس کرد که یک گوشی در دست ماست و بیشتر احساسی مشابه داشتن یک کنسول دستی بازی به فرد دارنده دست خواهد داد.

عملکرد روان این دسته به همراه کارکرد بسیار خوب بک آپ باتری آن می‌توان د این محصول را به یک ابزار رویایی برای دارندگان آیفون و طرفداران بازی تبدیل کند. این عملکرد به حدی خوب بود که شاید کارکرد این دستگاه فروش کنسول نینتندو 3DS را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

4 در مورد “محصولی شگفت‌انگیز از لاجیتک”

  1. فکر نمیکنم تأثیر آنچنانی روی بازار تینتندو بذاره
    چون نینتندو عناوین اختصاصی بازی های خودش رو داره ضمن اینکه نینتندو صرفا یک کنسول بازیه و شما زمانی حملش میکنی که بخوای بازی کنی ولی این کیس سعی میکنه آیفون شمارو تبدیل به یک کنسول کنه.
    طبیعتا شما همیشه این گجت افزودنی رو همیشه با خودتون حمل نمیکنین. اگه یکم فکر کنین دلیل محبوبیت بازیهای ios و اندروید و کلا تلفنهای سلولی برای بازی کردن، اینه که همیشه همراه شما هستند و هر لحظه که اراده کنیم کیتونیم از جیبمون درشون بیاریم و مشغول بازی بشیم
    چیزی که در مورد این گیم پد، اگه نگیم غیرممکن، حداقل خیلی سخته (برای اغلب مردم)
    بنظرم وجود چنین گجتهایی خوبه و میتونه توی مواردی لذت استفاده از گجت رو برای کار خاصی بیشتر و استفاده از اون امکان رو تسهیل کنه اما مسلما نمیتونه جایگزین دستگاه دیگری که بصورت تخصصی روی همون یک قابلیت فوکوس کرده بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH