تلاش‌های گوگل برای شکست آی‌تونز اپل، به‌ ثمر نشست!

google-logo_1020_large_verge_super_wide

به‌نظر می‌رسد که کمپانی گوگل قصد دارد تا برای تمام  نرم افزارهای سیستمی iOS، نسخه‌ای کاملا متفاوت و البته قوی‌تر معرفی نماید. در نسخه جدید موزیک پلیر گوگل، قابلیت بسیار جذابی گنجانده شده که آی‌تونز رادیو اپل را به رقابت نفس‌گیری، فرا می‌خواند.

ویژگی ‘I’m Feeling Lucky Radio’ در نسخه iOS این برنامه، همانند موتور جستجوی کمپانی گوگل، اجازه می‌دهد تا مخاطبان موسیقی به مجموعه‌ای از آهنگ‌های مورد علاقه‌شان، دسترسی پیدا نمایند. همچنین در نرم افزار Google Play Music، قابلیتی گنجانده شده که براساس آن‌چه که مخاطبان در گذشته از ایستگاه‌های رادیویی انتخاب کرده‌اند، یک ایستگاه رادیویی جدید ایجاد می‌کند. ویژگی رادیوی تصادفی، زمانی به آیفون، آی‌پاد تاچ و آی‌پد وارد شد که دو ماه قبل از آن، در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید، قرار گرفته بود.

همچنین این نرم افزار به صورت خودکار، آهنگ‌هایی را از سبک‌هایی که مخاطبان به آن بیش‌تر علاقه مند هستند، جمع‌آوری کرده و در اختیار آن‌ها، قرار می‌دهد. ویژگی‌های جدید گوگل پلی Music با هدف رقابت با پلت‌فرم رادیویی آی‌تونز iOS در خارج از ایالات متحده آمریکا، به این نرم افزار افزوده شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH