گوشی اندرویدی نوکیا حدفاصل میان اندروید و ویندوزفون خواهد بود

1

اگر چه هنوز مشخص نیست که گوشی اندرویدی نوکیا  برای عرضه به بازار آماده باشد یا خیر ولی شایعاتی در شبکه اینترنت پخش شده است که نشان از تبدیل شدن گوشی اندرویدی نوکیا به محصولی جذاب برای علاقه مندان به اندروید که از ویندوز استفاده می‌کنند، دارد و می‌توان گفت که گوشی اندرویدی نوکیا حدفاصل میان اندروید و ویندوزفون خواهد بود.

براساس شایعات این پروژه که “نورماندی”نامیده می‌شود به صفحه نمایشی 4 اینچی مجهز خواهد بود و پردازنده آن از نوع کوالکم اس 4 بوده و همراه با  4 گیگا بایت حافظه داخلی و 512 مگابایت رم عرضه خواهد شد.

سیستم عامل این گوشی نیز مانند سایر نسخه‌های اندروید نبوده و یک نسخه تخصصی سازی شده و ویژه برای دوست داران سیستم عامل ویندوز فون خواهد بود. به این ترتیب امکانات ویژه اندروید با ظاهر زیبای ویندوز فون 8 در هم آمنیخته شده و مدل منوها به شکلی شبیه به سیستم عامل مایکروسافت خواهند بود در حالی که هسته مرکزی اندرویدی است. به این ترتیب می‌توان حرکت نوکیا را در ورود به عرصه گوشی‌های اندرویدی هوشمندانه و تا حدی ریسکی دانست زیرا ممکن است این حرکت و تقلید مستقیم چندان به ذائقه مایکروسافت سازگار نبوده و یک جنجال حقوقی دیگر را به راه بیندازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH