گیم‌پد ردمی K20

شیائومی از یک گیم‌پد جدید در نمایشگاه گیم چین رونمایی خواهد کرد

انتظار می‌رود که شیائومی در بزرگترین نمایشگاه بازی و سرگرمی‌های چین از گیم‌پد جدید خود برای تلفن ردمی K20 رونمایی کند. این نمایشگاه از امروز آغاز شده و تا سه روز دیگر نیز ادامه خواهد داشت. هم‌چنین، پیش‌بینی می‌شود که شرکت‌های مختلفی از جمله شیائومی از محصولات جدید خود در این نمایشگاه رونمایی کنند.

به تازگی، حساب رسمی شیائومی در Weibo اعلام کرد که این شرکت قصد دارد محصول جدیدی را مرتبط با گیمینگ معرفی کند. در پوستر منتشرشده مرتبط با این محصول ناشناس، نام اسمارتفون جدید این شرکت، یعنی ردمی K20 که دو ماه پیش معرفی شده بود، به چشم می‌خورد.

انتظار می‌رفت که این کمپانی چینی یک لپ‌تاپ گیمینگ را معرفی کند، اما به نظر می‌رسد که محصول جدید شیائومی یک کنترلر جانبی برای انجام بازی‌ها است که در مراسم معرفی ردمی K20 به آن اشاره شده بود. احتمال می‌رود که دو اسمارتفون سری K20 همانند تلفن بلک‌شارک از یک گیم‌پد پشتیبانی کنند.

اسمارتفون ردمی K20 به عنوان نسخه‌ای جدید از تلفن شیائومی Mi 9T برای بازار‌های قاره آسیا طراحی و عرضه شده است. این تلفن دارای صفحه‌نمایش 6.39 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر است.

نسخه پایه این هندست دارای تراشه اسنپدراگون 730 و نسخه پرو از چیپست اسنپدراگون 855 برای پردازش اطلاعات استفاده می‌کند. یک دوربین سه‌گانه با لنز‌های 48، 8 و 13 مگاپیکسلی هم در پشت بدنه دستگاه قرار گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH