تاخیر در روند عرضه آیفون 12

آیفون‌ 12 امسال معرفی می‌شود، اما تولید‌ انبوه آن شاید یک‌ماه کامل عقب بیافتد

طبق گزارشات دریافت شده، اپل قصد دارد از اسمارت‌فون جدید خود یعنی آیفون 12، بدون هیچ تاخیری، در تاریخ معین شده رونمایی کند. البته این بدان معنا نیست که همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش خواهد رفت بلکه با توجه به پاندمی ویروس کرونا، انتظار می‌رود تولید انبوه آیفون 12 یک ماه کامل به تاخیر افتد.

به تاخیر افتادن تولید انبوه آیفون 12 بدان معناست که احتمالا یک یا دو مدل از این دستگاه را نمی‌توان بلافاصله پس از رونمایی سفارش داد.

گزارشی از وال استریت ژورنال نشان می‌دهد اپل قصد دارد تا بیست درصد از تولیدش را در نیمه دوم سال 2020 کاهش دهد. احتمالا اپل کاهش فروش مرتبط با شیوع ویروس کرونا را در نظر گرفته است. این خبر حاکی از آن است که حتی برند بسیار معتبر و نوآوری همچون اپل که قرار است 4 گوشی جدیدش را امسال وارد بازار کند نیز از اثرات مخرب این پاندمی در امان نخواهد بود. چهار گوشی هوشمندی که خط مقدم اپل در نبرد میان شایسته‌ترین گوشی‌های جهان شناخته می‌شوند.

رندری از آیفون 12

برای یادآوری باید بگویم اپل ماه سپتامبر هر سال از مدل‌های جدید آیفون رونمایی می‌کند. اگر یک ماه تاخیر مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کند، باید به نکته دیگری نیز توجه داشته باشید. از آنجا که آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس تجهیزات قدرتمندتری نسبت به نسخه‌های دیگر دارند، احتمال دارد هر دو تا ماه اکتبر یا نوامبر روانه بازار نشوند.

هنوز اپل مهر تاییدی بر زودتر منتشر شدن مدل‌های ارزان‌تر نزده است، اما با توجه به اینکه سرهم کردن قطعات آن آسان‌تر خواهد بود، انتظار می‌رود بسیار زودتر از دو مدل قوی‌تر و البته گران قیمت‌تر وارد بازار شوند. اما اگر ویروس کرونا طی چند ماه آینده کنترل شود، اپل نیز می‌تواند مانند سال‌های قبل بدون هیچ مشکلی به برنامه‌هایش رسیدگی کند. اما همانطور که از “اگر” در ابتدای جمله قبل پیداست، این موضوع تنها یک احتمال است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH