۴ ویژگی جذاب G3 که در سایر پرچم‌داران نمی‌بینید!

ال‌جی بالاخره آخرین پرچم‌داران اندرویدی خود را معرفی کرد. تلفن همراهی که تعجب همگان را برانگیخته است! نمایشگری 5.5 اینچی باکیفیتی خارق‌العاده و مجموعه‌ای از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ویژه، که این دستگاه را تبدیل به یکی از بهترین‌های بازار می‌کند. به نظر می‌رسد این پرچم‌دار ال‌جی با توجه به تفاوت‌ها و ویژگی‌هایی که نسبت به سایر رقبای کنونی خود، یعنی HTC One M8 ، Sony Xperia Z2 و Samsung Galaxy S5 دارد بتواند بازارهای جهانی را به‌سرعت به تسخیر خود درآورد. از این به بعد شاهد رقابت شدید دو کمپانی کره‌ای یعنی سامسونگ و ال‌جی خواهیم بود. ما با بررسی این ۴ پرچم‌دار به چهار ویژگی منحصربه‌فرد جی ۳ رسیدیم که این گوشی را نسبت به رقبای خود متمایز می‌کند.  در اینجا نمی‌خواهیم از قابلیت‌هایی نظیر knock code  و یا Smart Notice صحبت کنیم، درنظر داریم تا به سراغ ویژگی های سخت افزاری برویم. با ما همراه باشید.

1- صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از همه …

0001

جی ۳ با صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی، توانسته است گوی سبقت از را از رقبایش برباید. گلکسی اس ۵ (5.1 اینچ) ، ام ۸ ( 5 اینچ) و ایکس پریا زد ۲ ( 5.2 اینچ).

2- رزولوشن 2560 × 1440 QHD

0002

این برای اولین بار است که یک کمپانی این‌چنین صفحه‌نمایشی را برای تولیدات خود انتخاب می‌کند. تمام پرچم‌داران تاکنون از حداکثر رزولوشنی که برای گوشی‌های خود استفاده کرده‌اند، 1920 × 1080 بوده است.  اما جی ۳ برای اولین بار کار خارق‌العاده‌ای انجام داد و رزولوشنی معادل 2560 × 1440 را برای آخرین پرچم‌دار خود برگزیده است. این تلفن همراه موفق به تعریف چگالی پیکسلی جدید برای گوشی‌های هوشمند شده است و با 534 پیکسل در هر اینچ، توانسته است تقریبا تمام رقبای خود را از  راه خارج کند!

3- قرار گرفتن لیزر جهت فوکوس خودکار و عکاسی سریع

0003

دقیقا زمانی که برای گرفتن هر عکس در دوربین‌های موبایل صرف می‌شود، یکی از مهم‌ترین شرایط خرید گوشی است. موضوعی که اکثر شرکت‌ها سعی می‌کنند در تولید تلفن‌های همراهشان مدنظر قرار دهند.  سامسونگ سعی کرد در گلکسی اس ۵، زمان راه‌اندازی و گرفتن عکس را به کمترین حد ممکن برساند که در این امر هم موفق بود. اما ال‌جی در این زمینه هم نوآوری کرده است. این کمپانی کره‌ای در کنار لنز دوربین جی ۳، لیزری قرار داده است که جهت فوکوس خودکار هرچه بهتر کارایی بالایی دارد. ال‌جی معتقد است این ویژگی می‌تواند دوربین تلفن‌های همراه را متحول کند!

4- لرزش گیر اپتیکال

0004

ویژگی خاص دیگر G3 دوربین 13 مگا پیکسلی آن و البته مهم‌تر از آن، لرزش گیر اپتیکالی ست که بر روی آن قرارگرفته است . +OIS را اوایل امسال در گوشیG pro 2 دیده بودیم. این ویژگی ال‌جی کاربر را برای رسیدن به‌عکس‌ها و البته فیلم‌هایی بهتر، واضح‌تر و روشن‌تر کمک می‌کند. سایر پرچم‌داران کنونی بازار، همگی از راه‌های نرم‌افزاری برای بهبود این امور استفاده کرده‌اند ولی ال‌جی پا را فراتر گذاشته است!

12 در مورد “۴ ویژگی جذاب G3 که در سایر پرچم‌داران نمی‌بینید!”

  1. سلام
    در جواب به اینکه گفتید تلویزیون دست بگیرد و اینا با اینکه معیار اپل نیست ولی خود اپل هم اقدام کرده به زدن آل سی دی بزرگتر چون گوشی هوشمند باید ال سی دی بزرگ باشه!
    و اینکه گفتید رزولوشن کیو اچ دی به چ درد میخوره و خود اپل گفته اچ دی کافیه باز هم با اینکه معیار اپل نیست ولی اولین رزولوشن بالای فول اچ دی رو اپل رو آیپد این گذاشت که سه مگا پیکسل بود و اینکه به چه دردی میخوره تصویر شارپ تر میشه و زمانی که چنین نرم افزار بخوان هم زمان تو صفحه کار کنن راحت تر و بهتر منیج میشن مولتی تسکینگ منظورمه
    با اینکه خودم چهار سال آی دیوایس استفاده کردم اونم آپدیت همیشه واز بعضی لحاظ واقع خوبه ولی به شعورم توهین میشه وقتی تو کنفرانس خبری میان میگه سی پی یو ای فایو دوبرابر سریع تر از ای فوره! بعد دیتا شیتشو میبینی رفته یه هسته ای یک رو کرده دو هسته ای هشتصد! بعد میگی میان تو عمل مهمه ولی به شخصه یادمه وقتی فروت نینوا بازی میکردم گل داشت به خاطر سیپی یو
    دقیقا بر عکس چیزی که فکر میکنی اکثر آشنایی که میان سراغ اندروید حرفه این و دهن بین نیستن چون مهمه براشون دوربین پنج مگا پیکسل بهشون ندن بگن پیکسلاش رو بزرگ کردیم کیفیت رفته بالا کاری که دوتا افکن فوتوشاپ انجام میده تو پرو سسینگ که نمیبینی

  2. سلام،شما این همه که میگین سونی زد 2 ال جی جی 2 از زد 2 بهتره،ال جی جی 3 نیز در مقابل زد 3 پا به میدان میگذارد.وقتی زد 1 اومد همه فکر کردن بهترین گوشی با دوربین بالا در جهان معرفی میشود ولی اینطور نشد در واقع سونی نیز مثل سامسونگ نام خود را ارتقا داد،چرا که زد 1 تبدیل شد به گوشیه 2 هسته ای با دوربین 2.7 نه 20.7 حال چرا دو هسته ضد آب بودن آن کار دستش داد زیرا دو هسته آن افت میکند و این عیب بزرگ نیز در زد 2 رفع نخواهد شد.

  3. من نمیدونم این پرچمداران کدوم راه رو گرفتن دارن میرن آخه . این همه افزایش سایز صفحه نمایش به چه دردی میخوره ؟ صفحه بزرگ میخوای برو فبلت بگیر بزرگتر خواستی تبلت بگیر راضی نشدی لپ تاپ بگیر . آخه 5’5 رو کجا بزارم ؛ باید یه خورجین هم بگیرم بندازم پشتم . اگه اینجوری پیش بره تا چند وقت دیگه تلوزیون دست ملت میبینی .
    آخه qhd چقدر بدرد میخوره مگه نمیگن چشم انسان نمیتونه تمام وضوح fhd رو درک کنه ، چه برسه به qhd . اپل هم میگه hd کافیه . باید رو کیفیت تمرکز کرد وگرنه این همه پیکسل رو دوربین و صفحه همش حرفه . به جای نوآوری دارن کل کل میکنن .

  4. با تشکر از مقالتون فقط این عکس آخری که گذاشتین اسما جا به جا نیست؟؟؟چون عکس سمت راست بهتره
    یه سوال دیگه آخرش رم این گوشی 2 یا 3؟؟

    1. محمد سعید بهمنی

      ممنون ، رم گوشی ۲ هستش .
      ولی قرار هستش در دو نسخه 32 گیگ با ۳ گیگ رم و 16 گیگ با ۲ گیگ رم عرضه بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH