دومین آپدیت سامسونگ گلکسی A52 بر پایه اندروید 13 منتشر شد

گلکسی A52 یکی از گوشی‌های سامسونگی متعددی است که آپدیت One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت نموده است. اکنون سامسونگ آپدیت جدید دیگری بر پایه اندروید 13 را برای این گوشی منتشر کرده است. آپدیت جدید دارای فیرم‌ور با شماره ورژن A525FXXS4CVK4 بوده و در کشورهای آلمان، قزاقستان و برخی کشورهای منطقه قفقاز منتشر شده است.

چنان‌چه برای رفع مشکلات رویت شده در اندروید 13 منتظر انتشار یک به‌روزرسانی جدید بوده‌اید؛ در این‌صورت احتمالا ناامید خواهید شد. در واقع بایستی بدانید که پچ امنیتی ماه دسامبر 2022 تنها ویژگی جدید در این آپدیت محسوب می‌شود. رفع کلیه مشکلات رویت شده در فیرم‌ور اولیه اندروید 13 برای تمامی دستگاه‌هایی که تاکنون این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند؛ احتمالا مدتی زمان خواهد برد؛ چرا که به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا ابتدا کلیه دستگاه‌های واجد شرایط را به اندروید 13 به‌روزرسانی نماید (این فرآیند تا کنون با سرعتی فوق‌العاده پیش رفته است).

با این‌حال تمرکز همزمان سامسونگ بر انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی برای دستگاه‌های مختلف خود حتی مدل‌های میان‌رده‌ای نظیر گلکسی A52 نیز کماکان شایسته تقدیر است. کاربران سامسونگ گلکسی A52 در صورت عدم مشاهده اعلان آپدیت روی گوشی خود می‌توانند به مسیر Settings > Software Update مراجعه نموده و با لمس دکمه Download and install انتشار آپدیت برای دستگاه خود را به‌صورت دستی بررسی نمایند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فیرم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از ابزار Odin سامسونگ و یک کامپیوتر شخصی ویندوزی، گوشی خود را به‌صورت دستی فلش نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH