شرایط فروش مکث تیارا اعلام شد + جدول قیمت دی ماه 1401

شرکت مکث موتور شرایط فروش مکث تیارا ویژه دی‌ماه 1401 را اعلام کرد. این طرح که از دیروز 19 دی‌ماه 1401 آغاز شده، تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

قیمت تیارا مکس موتور 989 میلیون تومان بوده و شرکت سازنده اعلام کرد که موعد تحویل 30 روز کاری خواهد بود.

خریداران باید در ابتدا مبلغ 984 میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت واریز کرده و سپس مبلغ 5 میلیون تومان را به صورت چک 1 سال پس از تحویل خودرو به مکث موتور پرداخت کنند.

در جدول پایین می‌توانید شرایط فروش مکث تیارا را با موعد تحویل 30 روزه مشاهده کنید:

خودرو

قیمت

میزان پیش‌پرداخت

مبلغ باقی‌مانده

تیارا مکث موتور
989 میلیون تومان
984 میلیون تومان
5 میلیون تومان (چک به تاریخ 1 سال پس از تحویل)

شرایط عمومی فروش نقدی خودرو تیارا مکث موتور

تیارا مکث موتور نیز مانند دیگر خودروها ار شرایط فروش عمومی برخوردار است؛ به طور مثال، تغییری در قیمت خودرو به وجود نمی‌آید و به هر میزان که متقاضی در میزان پرداخت مبلغ خودرو تاخیر داشته باشد، جریمه تاخیر در تحویل خودرو نیز معادل 12 درصد سالانه حساب خواهد شد.

تا یک سال پس از تحویل خودرو، سند آن در رهن شرکت مکث موتور خواهد بود. متقاضی باید مبالغ واریزی را حتما از حساب خودش انجام بدهد، علاوه بر آن، متقاضی باید به سن قانونی 18 سال رسیده و گواهینامه رانندگی هم داشته باشد.

هزینه‌های جانبی که شامل مالیات، عوارض بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده، نقل و انتقال و سایر هستند، برعهده مشتریان بوده و براساس تعرفه‌های سال جاری حساب می‌شود. اگر هم در موارد گفته شده تغییراتی ایجاد شود، پرداخت مابه‌التفاوت برعهده مشتری است.

هر متقاضی تنها می‌تواند با یک کدملی در طرح شرکت کرده و خودرو خریداری کند.

مشخصات فنی تیارا مکث موتور

شرکت مکث موتور که سازنده کراس‌اوور تیارا محسوب می‌شود، اعلام کرد این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی و سرمه‌ای در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. این دستگاه به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند در 5600 دور در دقیقه، قدرت 155 اسب بخاری تولید کند. گشتاور تولیدشده نیز 215 نیوتن‌متر در 2000 دور در دقیقه خواهد بود.

وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌های جلویی توسط یک جعبه‌دنده 6 سرعته خودکار انجام می‌شود. جلوپنجره با نوارهای افقی طراحی شده و چراغ‌های ال‌ای‌دی نیز ظاهری ساده به خودرو بخشیده است. اگر بخواهیم به سایر ویژگی‌های این محصول اشاره کنیم، سقف شیشه‌ای پانوراما و نمایشگر 10.25 اینچی لمسی که در مرکز کابین قرار گرفته، جزو مهم‌ترین‌ها خواهند بود. استارت هم بدون دکمه بوده و 6 کیسه هوا در خودرو تعبیه شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH