گوشی اکسپریا T3 تا چه مدت شارژ نگه می‌دارد؟

یکی از دغدغه‌های کاربران هنگام خرید اسمارت فون، مدت زمان نگهداری شارژ دستگاه است که در اغلب اسمارت فون‌های امروزی این زمان بسیار کوتاه است. اگر قصد خرید و یا آشنایی از طول عمر باتری اکسپریا T3 دارید با ما همراه باشید.

XPERIA-T3-BATTRY-TEST-4

سونی در گوشی اکسپریا T3 توانسته با وجود ضخامت کم دستگاه (7 میلی متر) یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی در بطن گوشی جای دهد. همچنین به کمک بخش نرم افزاری ذخیره انرژی، طول عمر باتری به ازای خاموش کردن بلوتوث، وای-فای، GPS و… افزایش می‌یابد. یک پردازنده اسنپ‌دراگون 400 نیز وظیفه پردازش اطلاعات این دستگاه را دارد.

طبق آزمایشی که در این گوشی هنگام مکالمه انجام شد، باتری دستگاه قادر بود تا 19 ساعت و 48 دقیقه دوام بیاورد (در حالت 3G). که بالاتر از گوشی‌هایی نظیر Butterfly S و PadFone X است.

XPERIA-T3-BATTRY-TEST-3
در مرور صفحات وب نیز این گوشی می‌تواند به مدت 9 ساعت و 56 دقیقه به نیاز‌های کاربر پاسخگو باشد.

XPERIA-T3-BATTRY-TEST-2

آخرین آزمایشی که بر روی باتری اکسپریا T3 انجام شد، مدت زمان پخش ویدیو بود. در این بخش نیز گوشی یک نتیجه معمولی را به دست آورد. اکسپریا T3 قادر است حدود 9 ساعت و 23 دقیقه به پخش ویدیو بپردازد.

XPERIA-T3-BATTRY-TEST-3

همان طور که مشاهده می‌کنید در تمام آزمایشات باتری، این گوشی نتیجه معمولی را به دست آورد و دستگاه در زمانی که فعالیت‌های سنگین و زیادی را انجام ندهد می‌تواند تا حدود 75 ساعت (سه روز)‌ روشن بماند.

XPERIA-T3-BATTRY-TEST


منبع: gsmarena

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH