ورود اطلاعات رسمی گلکسی نوت 4 به بنچمارک AnTuTu

همانطور که منتظریم سامسونگ گلکسی نوت 4 به زودی معرفی خواهد شد. طبیعتا امکانات و ویژگی‌های این فبلت باعث خواهد شد تا این مدل مدت‌ها در صدر خبرها باشد. تمام اطلاعات منتشرشده از این گوشی تا کنون بیشتر بر اساس شایعات و یا گفته‌های غیر رسمی بوده است، اما بالاخره نوت 4 به بنچمارک AnTuTu راه پیدا کرد تا مهر تاییدی بر این اخبار بزند.

noteu

تا به این امروز می‌دانستیم که صفحه‌نمایش این گوشی 5.7 اینچ خواهد بود، رزولوشن نوت 4 بنا بر گفته این بنچمارک 1440 در 2560 است! پردازنده نسخه استفاده شده در این نرم افزار اگزینوس 5433 بوده که در کنار رابط گرافیکی Mali T760 استفاده شده است و فعلا خبری از کوالکام اسنپدراگون 805 نیست که احتمالا آن نسخه را هم به زودی در این نرم افزار خواهیم دید. یک رم 3 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه داخلی به همراه یک دوربین 16 مگاپیکسلی و اندروید نسخه ی 4.4.4 از دیگر اطلاعات منتشر شده در این نرم افزار است.

نوت 4 را در تاریخ سوم سپتامبر در نمایشگاه IFA برلین خواهیم دید؛ اما طبق معمول هیچ گوشی وجود ندارد که اطلاعات آن قبل از عرضه رسمی توسط تولیدکننده‌اش لو نرفته باشد! آیا اطلاعات مبهم دیگری از این محصول وجود دارد که مایل به دانستن آن پیش از معرفی رسمی‌اش باشید؟

2 در مورد “ورود اطلاعات رسمی گلکسی نوت 4 به بنچمارک AnTuTu”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH