نخستین تصاویر زنده گوشی پیکسل 9a گوگل در فضای آنلاین منتشر شد

سری پیکسل 9 گوگل کمتر از 2 هفته قبل با 4 عضو مختلف شامل پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9 پرو فولد رسما معرفی شد. این موضوع موجب ایجاد فضا برای یک دستگاه دیگر از سری پیکسل A شده است. اکنون نخستین تصاویر زنده از گوشی جدید پیکسل 9a در فضای مجازی منتشر شده است.

در نمای جلویی این دستگاه با وجود نمایشگر تخت و حفره کروی‌شکل جهت استقرار دوربین سلفی از شباهت بسیار زیادی با گوشی‌های سری پیکسل 9 برخوردار است.

حواشی اطراف نمایشگر در مقایسه با مدل‌های پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو ضخیم‌تر به‌نظر می‌رسند. البته این پدیده چندان مایه تعجب نخواهد بود؛ چرا که پیکسل 8a نیز در مقایسه با سایر اعضای خانواده پیکسل 8 از حواشی ضخیم‌تری برخوردار است.

به‌نظر می‌رسد که لبه‌های جانبی بدنه پیکسل 9a همانند مدل پیکسل 9 از جنس آلومینیوم ساخته شده و دارای پوششی مات هستند.

درگاه سیم‌کارت، پورت USB-C و اسپیکر همگی در قسمت پایینی بدنه گوشی قرار دارند. پنل پشتی گوگل پیکسل 9a دارای پوشش تماما شیشه‌ای بوده و ماٰژول نواری‌شکل کوچک دوربین نیز از سنسورهای تصویربرداری دوگانه میزبانی می‌کند.

این ماژول از طراحی تقریبا همسطح با پنل پشتی گوشی بهره گرفته و دارای یک حلقه شفاف در اطراف سنسورها است. همچنین اطلاعات اخیرا فاش شده نشان می‌دهند که گوگل پیکسل 9a در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند با 4 مدل رنگی مختلف از جمله نقره‌ای و مشکی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود که توان پردازشی این دستگاه از طریق تراشه جدید تنسور G4 گوگل تامین شود.

تصویر لو رفته از گوگل پیکسل 9a

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH