BYD

همکاری بی‌سابقه BYD و هواوی برای توسعه سیستم‌های هوشمند رانندگی

در تاریخ 27 سپتامبر، شرکت BYD در یک رویداد تحقیقاتی اعلام کرد که برند Fang Cheng Bao این شرکت، توافق‌نامه همکاری با هواوی را در شهر شنژن امضا کرده است.

این مطلب را حتما بخوانید:

سوار بر بی وای دی سانگ پلاس هیبرید بهمن موتور در جاده‌های انگلیس!

این دو شرکت که هر دو در شنژن مستقر هستند، توافق کردند که بر روی تحقیق و توسعه مشترک در زمینه رانندگی هوشمند برای برند Fang Cheng Bao تمرکز کنند. خودرو Fang Cheng Bao Bao 8 که به زودی معرفی خواهد شد، اولین خودروی BYD است که از سیستم هوشمند رانندگی هواوی بهره‌مند خواهد شد.
BYD

BYD اعلام کرد که هدف آنها ایجاد اولین راه‌حل هوشمند رانندگی متمرکز بر آفرود در جهان است. خودرو Bao 8 با سیستم Qiankun ADS 3.0 هواوی عرضه خواهد شد.

سیستم Qiankun ADS 3.0 که هواوی در آوریل امسال معرفی کرد، یک ارتقاء جامع از نسخه قبلی خود یعنی ADS 2.0 است و در زمینه رانندگی هوشمند بدون نقشه، اجتناب از تصادف و رانندگی در تمام سناریوها بهبود یافته است. قابلیت شناسایی جاده و تصویر در ADS 3.0 به‌طور قابل توجهی به لطف داده‌های آموزشی اضافی و آزمایش‌های واقعی بهبود یافته است. این سیستم اجازه پارک خودکار را می‌دهد به طوری که راننده می‌تواند از خودرو خارج شده و به سمت جلو برود در حالی که خودرو به‌طور خودکار پارک می‌شود.

BYD اعلام کرد که این همکاری با هواوی مرزهای سنتی رانندگی هوشمند را شکسته و رانندگی هوشمند را به فضای آفرود سوق می‌دهد. برند Fang Cheng Bao، برند لوکس BYD متمرکز بر آفرود و پیست است. SUV سایز Bao 8 دومین مدل این برند است که اواخر امسال با قیمت 500,000 یوان (71,000 دلار) عرضه خواهد شد. این خودرو دارای سیستم پیشرانه هیبریدی DMO است و ابعاد آن 5195/1994/1875 میلی‌متر با فاصله محوری 2920 میلی‌متر است.

علاوه بر سیستم Qiankun ADS 3.0 هواوی، Bao 8 همچنین دارای سیستم HiCar هواوی خواهد بود. این سیستم، اپلیکیشن موبایل خودرو هواوی است که به کاربران این امکان را می‌دهد که تلفن‌های خود را به سیستم سرگرمی خودرو متصل کنند، مشابه CarPlay اپل و Android Auto گوگل.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH