سامسونگ گلکسی A56 با تراشه اگزینوس 1580 در وبسایت گیک‌بنچ ظاهر شد

سامسونگ پیش‌تر به‌طور جدی تست‌هایی را روی گوشی میان‌رده آینده خود موسوم به گلکسی A56 اجرا نموده است. این گوشی هوشمند اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شده است. پیش از این شایعه شده بود که توان پردازشی این دستگاه از طریق تراشه اگزینوس 1580 سامسونگ تامین خواهد شد. این فرضیه با توجه به نتایج تست بنچمارک قابل تائید است.

اکنون یک گوشی هوشمند با تراشه اگزینوس 1580 در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شده است. این نیمه‌هادی از اسم رمز Santa استفاده می‌کند. با این‌حال مشاهده گوشی در پایگاه داده گیک‌بنچ لزوما به‌معنای عرضه آن در آینده نزدیک نیست. در واقع سامسونگ همزمان با آغاز فعالیت روی تراشه اگزینوس 1580 روی توسعه گوشی گلکسی A56 نیز کار کرده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این نیمه‌هادی در گوشی گلکسی A56 به‌کار گرفته خواهد شد.

نتایج تست بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهند که گلکسی A56 از تراشه اگزینوس 1580 استفاده خواهد کرد. این تراشه از عملکردی مشابه با اسنپدراگون 888 برخوردار خواهد بود. این موضوع سند دیگری است که نشان می‌دهد مدل‌های میان‌رده جدید سال 2025 عملکردی مشابه با پرچمداران سال 2021 را ارائه خواهند داد.

تراشه اگزینوس 1580 با شناسه S5E8855 پیش‌تر طی ماه جولای شناسایی شد. گوشی مجهز به این نیمه‌هادی در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 1341 و 3836 را کسب کرد. سه سال قبل، تراشه اسنپدراگون 888 نیز در تست بنچمارک گیک‌بنچ امتیازات مشابهی را کسب کرده بود.

سامسونگ گلکسی A56 از شماره مدل SM-A566B استفاده می‌کند. حرف B در انتهای شماره مدل‌ دستگاه نشان می‌دهد که گلکسی A56 منحصرا در بازار جهانی عرضه خواهد شد. همچنین سامسونگ سرگرم توسعه گوشی هوشمند دیگری از سری گلکسی A است.

صرفنظر از موارد فوق، جزئیات دیگری درباره گلکسی A56 منتشر نشده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل‌های جدید سری گلکسی A سامسونگ در سه ماهه نخست سال 2025 یا به بیان دقیق‌تر ماه مارس سال آینده میلادی معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH