رابط کاربری One UI 7 بر پایه اندروید 15 در سال 2025 منتشر خواهد شد

گوگل اخیرا سیستم‌عامل اندروید 15 را در پروژه متن باز اندروید (AOSP) منتشر کرده است. انتظار می‌رود که غول جستجوگر در روز 15 اکتبر (24 مهر ماه) انتشار به‌روزرسانی اندروید 15 برای گوشی‌های هوشمند پیکسلی خود را آغاز کند.

با توجه به این موضوع، اکنون بسیاری از کاربران سامسونگ احتمالا از خود می‌پرسند که رابط کاربری One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 چه زمانی برای دستگاه‌های هوشمند آنها منتشر خواهد شد؛ خصوصا اینکه برند کره‌ای طی سالیان اخیر در زمینه انتشار به‌روزرسانی‌های اصلی همواره یکی از سریع‌ترین عملکردها را ارائه نموده است.

با توجه به محتوای سخنرانی اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ به‌نظر می‌رسد که رابط کاربری One UI 7 همزمان با معرفی گوشی‌های سری گلکسی S25 (احتمالا در ژانویه سال آینده) رونمایی خواهد شد. احتمالا بلافاصله پس از آن، سامسونگ انتشار به‌روزرسانی برای دستگاه‌های قدیمی‌تر خود را آغاز خواهد کرد.

با این‌حال نسخه پیش‌نمایشی بتا One UI 7 در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. این بازه زمانی از بروز تاخیر چشمگیر در انتشار نسخه جدید One UI نسبت به رویه سامسونگ طی سالیان گذشته حکایت دارد. بنابراین کاربران دستگاه‌های گلکسی بایستی صبوری بیش‌تری از خود نشان دهند. 

از سوی دیگر برند کره‌ای وعده داده که بازطراحی کامل One UI 7 بر ارائه زبان طراحی ساده، تاثیرگذار و مبتنی بر احساس تمرکز خواهد داشت. بعلاوه شواهد محکم‌تر به این واقعیت اشاره دارند که سامسونگ شبکه هوم اسکرین را بازطراحی خواهد کرد. قابلیت‌های سفارشی‌سازی در این قسمت احتمالا کاهش خواهند یافت؛ چرا که مشخصه Good Lock به‌عنوان گزینه‌ای برای افراد علاقه‌مند به سفارشی‌سازی‌های عمده ارائه شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH