پیکاپ چری

معرفی پیکاپ چری با احتمال عرضه در ایران

پیکاپ چری اخیراً در یک رویداد تبلیغاتی دیده شده است که احتمالاً در خارج از چین برگزار شده است. این وانت با نام کد داخلی KP11 شناخته می‌شود، اما هنوز نام رسمی مدل آن اعلام نشده است. انتظار می‌رود پیکاپ چری در نسخه‌های مختلفی از جمله موتور بنزینی، PHEV (هیبریدی قابل شارژ) و EREV (هیبریدی با دامنه افزایش‌یافته) عرضه شود.

طراحی ظاهری پیکاپ چری
پیکاپ چری

در قسمت جلو، این وانت دارای جلوپنجره‌ای بزرگ و چشم‌نواز است که نام “چری” به صورت بزرگ بر روی آن نوشته شده است. طراحی چراغ‌ها به صورت تقسیم‌شده است و چراغ‌های روشنایی در بالای آن قرار دارند که شامل دو چراغ L شکل می‌شود. همچنین در قسمت گلگیر، یک صفحه محافظ نقره‌ای رنگ وجود دارد.

پیکاپ چری دارای طراحی دو کابین است و دستگیره‌های در آن به شکل سنتی طراحی شده‌اند. پوشش سیاه رنگی در اطراف بدنه وانت مشاهده می‌شود. نسخه‌ای که در این رویداد دیده شده، با یک سقف سخت برای بار و یک سایبان شبیه به چادر کمپینگ تجهیز شده است که می‌تواند به بیرون کشیده شود.

ویژگی‌های داخلی و عقب

چراغ‌های عقب به طور قابل توجهی از سمت بدنه وانت بیرون زده‌اند و عمق بیشتری نسبت به آنچه که انتظار می‌رود دارند. همچنین در کنار آن، یک پله در پایین وانت وجود دارد. درب عقب نیز نام “چری” به صورت بزرگ نوشته شده است.

به نظر می‌رسد اندازه وانت چری مشابه با فورد رنجر باشد. اطلاعات کمی در مورد موتور این وانت وجود دارد، اما شایعات حاکی از آن است که نسخه بنزینی ممکن است از یک موتور 2.4 لیتری استفاده کند. همچنین گفته می‌شود که نسخه‌های PHEV و EREV نیز در دسترس خواهند بود که احتمالاً از سیستم “کونپنگ” چری استفاده خواهند کرد.
پیکاپ چری

همکاری با ZX Auto

گزارش‌ها حاکی از آن است که چری سال گذشته با ZX Auto (ژونگ‌سینگ) برای توسعه یک وانت همکاری کرده است. به نظر می‌رسد KP11 ممکن است بر اساس مدل ZX Weishi 1986 باشد که در سال 2021 معرفی شد. ZX Auto یک تولیدکننده نسبتاً ناشناخته وانت در چین است که در طول جنگ داخلی لیبی به شهرت رسید، زمانی که وانت‌های ZX به عنوان “تکنیکال” با سلاح‌های ماشین‌گانی تجهیز شدند.

زمان عرضه

احتمالاً این وانت در ابتدا در بازارهای خارجی عرضه خواهد شد، مشابه با مدل BYD Shark. مکان دقیق مشاهده وانت KP11 مشخص نیست، اما شماره پلاک آن به زبان انگلیسی نوشته شده که نشان می‌دهد در یک رویداد خارجی بوده است. پیش‌بینی می‌شود فروش این وانت از سال 2025 آغاز شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH