گوشی میان‌رده سامسونگ گران‌تر از پرچم‌دارش است!

چندی پیش کمپانی صاحب نام سامسونگ نازک‌ترین اسمارت فون خود را با نام گلکسی A7 معرفی کرد و در طی هفته گذشته وارد بازار‌های اروپا نمود. قیمت این محصول 499 یورو برابر با 568 دلار است و کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌های سفید، مشکلی و طلایی خریداری کنند. البته جالب است بدانید که نسخه سفید این اسمارت فون هزینه 600 دلار را برای شما فاکتور خواهد کرد.

GALAXY-A7

گلکسی A7 صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی دارد که 2 گیگابایت حافظه رم و پردازنده هشت هسته‌‌ای Exynos 5 Octa 5430 برای آن تعبیه شده است. سامسونگ یک دوربین 13 مگاپیکسلی را نیز در پشت این محصول جای داده است تا دریچه این اسمارت فون باریک اندام به دنیای بیرون باشد، علاوه بر این انرژی گلکسی A7 توسط باتری 2600 میلی‌‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و در کل این مشخصات یک اسمارت فون قدرتمند را از گلکسی A7 می‌سازند که این قدرت باعث یک قیمت گذاری عجیب بر روی نماینده سامسونگ شده است.

بر اساس این قیمت گذاری گلکسی A7 در اروپا، این نماینده سامسونگ حتی از پرچم‌دار این شرکت که گلکسی S5 نام دارد گران‌تر است که خود تقریبا عجیب و جالب است. زیرا پرچم‌داران هر شرکت از سایر محصولات گران‌تر هستند و این اقدام سامسونگ می‌تواند هنجار شکن باشد.

البته این محصول فعلا وارد بازار ایران نشده است و قیمت آن نیز بالطبع در ایران معلوم نیست. اما اگر این اسمارت فون از گلکسی S5 گران‌تر باشد آیا ارزش خرید خواهد داشت؟

11 در مورد “گوشی میان‌رده سامسونگ گران‌تر از پرچم‌دارش است!”

  1. سلام.ببخشیدها گلکسی اس6 قیمت پبشنهادی سامسونگ1300دلار اعلام شده .لطفا اول مطمئن بشید بعدا پست بزارید.ممنون

  2. اصولا میانرده ها گوشی های چندان قوی نیستن، ولی این هست، صبر کنیم ببینیم s6 هم بیاد، امیدوارم باارزشتر باشه

  3. سعید جان این گوشی میان رده محسوب نمیشه، درسته بهترین یا همون پرچمدار 2015 نیست اما قطعا میان رده هم نیست، 5430 تو هیچ پردازشی کم نمیاره و خوراک کارهای سنگینه اگه اینو میان رده بدونید پس 801 اسنپ هم میان ردس، گرافیکشم که عالیه، دوربین 13 و نمایشگر فول اچ دی و بدنه ی فلزی بسیار با کیفیت که ادم لذت میبره لمسش میکنه، در ضمن الان 1.500 میشه خریدش تو ایران خودمون یعنی تقریبا 100 تا بیشتر از s5 که با توجه به پردازنده ی عالی و بدنه ی با کیفیتش قطعا می ارزه که اینو انتخاب کنی نه پرچمدار 2014 سامسونگ رو

  4. کارای این سامسونگ خودش رو هم متعجب میکنه بخدا…گوشی میانرده حالا اصلا خوب اما پرچمدار نیست که چنین قیمت عجییبی داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH