تازه‌ترین عکس G4 را ببینید! آیا محصولی خمیده در راه است؟

ال‌جی با سرعت هر چه تمام‌تر به دنبال تکمیل و معرفی پرچم‌دار جدیدش است! ال‌جی G4 تازه‌ترین پرچم‌دار کره‌ای، احتمالا در ماه‌های آوریل یا مه به بازار عرضه خواهد شد. محصولی که به گفته مسئولان ارشد کمپانی ال‌جی، قرار است تفاوت‌های زیادی با G3 داشته باشد. هم اکنون تصویری توسط یکی از اکانت‌های معتبری که در افشای اطلاعات این کمپانی دست دارد، منتشر گشته که نشان از طرحی دارد که به نظر می‌رسد یکی از آخرین طرح‌های مورد نظر برای G4 باشد.

LG-G4-early-press-render-leak-01

این تصویر که توسط اکانت @OneLeaks در وب‌سایت توییتر منتشر شده است، قاب پشتی نسخه سیاه رنگ G4 را نشان می‌دهد. با نگاه به این عکس به نظر می‌رسد که این پرچم‌دار ال‌جی نیز از صفحه نمایشی خمیده بهره خواهد برد. البته ذکر این موضوع ضروری است که این قاب و طراحی اش، تفاوت آن‌چنانی با نسخه پیشین ندارد!

این گزارش حاکی از آن است که سایز این دستگاه، 148.9 در 76.6 میلی‌متر بوده و ضخامت آن 9.9 میلی‌متر خواهد بود. شواهد نشان می‌دهد که با پرچم‌دار باریک و خوش دستی حداقل از لحاظ ظاهری روبرو نیستیم و این گوشی از تمامی زوایا بزرگ‌تر، عریض‌تر و ضخیم‌تر از G3 است؛ اما شایعات نشان از آن دارد که این محصول با صفحه نمایشی 5.3 اینچی عرضه می‌شود که نسبت به G3 با صفحه نمایشی 5.5 اینچی کمی کوچک‌تر خواهد بود. شاید ال‌جی با این کار حاشیه صفحه نمایش را کمتر از قبل کرده است.

دیگر اخبار منتشر شده در مورد این پرچم‌دار حاکی از وجود پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی اسنپدراگون 810 و حسگر اثر انگشت بر روی آن است. مدیران ارشد ال‌جی، میزان فروش 10 میلیون دستگاه از G4 را برای خود پیش‌بینی کرده‌اند!

آیا به این مهم خواهند رسید؟

5 در مورد “تازه‌ترین عکس G4 را ببینید! آیا محصولی خمیده در راه است؟”

  1. فک میکنم اطلاعات اشتباه باشه وگرنه. کلا اگر اینجوری باشه LGراحت جلو سامسونگ و اچ تی سی و اپل سر خم میکنه

  2. اسنپ 810 از چیپ ست اس 6 ضعیفتره؛ پس نمیشه انتظار داشت جی 4 توی بنجمارک ها از اس 6 قوی تر عمل کنه؛

    این گوشی با این گوشی اتحتمالا زیاد داغ کنه

  3. این گوشی از G3 صفحه نمایش بزرگتری داره. وقتی در همه ابعاد از G3 بزرگتره خب معلومه که 5/3 اینچ نیست به نظر من این گوشی 5/7 اینچه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH