مشخصات Oppo R7 توسط TENAA‌منتشر شد!

چندی پیش شایعاتی درخصوص محصول جدید کمپانی Oppo با نام R7 منتشر شده بود و اکنون نیز مرکز داده TENAA این محصول را در دو نسخه تایید کرده است که هر دو نسخه مربوط به اپراتور‌های چینی هستند و با وجود اینکه در مشخصات تاحدودی متفاوت از یکدیگرند اما در کل عملکرد هر دو دستگاه یکسان است. یکی از این دو نسخه دارای پردازنده 64 بیتی و هشت هسته‌ای است که هر هسته نیز فرکانس 1.5 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد که در پشت تمامی آن‌ها اسنپدراگون 615 ایستاده است و در نسخه دیگر نیز دستگاه توسط پردازنده مدیاتک تقویت می‌شود که MT6752 است و این پردازنده هشت هسته‌ای در هر هسته فرکانس 1.7 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد.

Oppo-R7-is-cerified-by-TENAA

Oppo R7 یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل خواهد داشت که این صفحه نمایش قادر است 441 پیکسل در هر اینچ را ارایه دهد. 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده است و امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت نیز وجود دارد. دوربین اصلی این محصول 3 مگاپیکسلی است و دوربین مکالمات تصویر آن نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود که در کنار باتری 2320 میلی آمپر ساعتی دستگاه انجام وظیفه می‌کنند. رابط بین دستگاه و کاربر نیز اندروید 4.4.4 خواهد بود.

Oppo-R7c-for-China-Telecom

ضخامت این اسمارت فون در حدود 6.3 میلی متر خواهد بود که در کل باریک اندام است اما وب‌سایت TENAA اطلاعاتی را در خصوص سنسور اثر انگشت منتشر نکرده است اما اخبار قبلی حکایت از وجود این سنسور بر روی R7 داشتند. البته شاید شاهد این ویژگی در نسخه R7 Plus باشیم. انتظار می‌رود که هر دو نسخه در 20 ماه مه (30 اردیبهشت) توسط کمپانی Oppo معرفی شوند.

HTC-Explorer-(3)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH