شش اسمارت فون از دیار مایکروسافت در راه است!

روزانه شایعات بسیاری را در دنیای اسمارت فون‌ها شاهد هستیم که بسیاری از آن‌ها به دنیای اندروید مربوط می‌شوند اما خبری که اکنون مطالعه می‌کنید درون خود یک شایعه ویندوز فونی را جای داده است. بر اساس اطلاعاتی که اخیرا evleaks@ منتشر کرده، گفته می‌شود که مایکروسافت شش اسمارت فون جدید را تحت برند خود معرفی خواهد کرد که براساس اطلاعاتی که تا این لحظه منتشر شده‌اند، یکی از این شش اسمارت فون مجهز به فلاش در بخش جلویی خواهد بود تا کاربران بتوانند تصاویر سلفی بهتری را ثبت کنند.

Microsoft_Lumia_logo_2015

با این اوصاف مایکروسافت نیز تصمیم دارد در زمینه اسمارت فون‌ها به‌روزتر باشد که نتیجه آن مشاهده اسمارت فون‌هایی قدرتمند و جالب خواهد بود. در سال‌های گذشته این کمپانی (نوکیا) با معرفی محصولاتی تحت عنوان لومیا 1020 و لومیا 930 سعی کرد توجه بازار را به سمت خود جلب کند اما این که موفق بود یا خیر خود بحثی جداگانه است.

اکنون نیز انتظار می‌رود در طول سال جاری شاهد اسمارت فون‌های قدرتمند و بالارده‌ای با نام‌های لومیا 1030 و لومیا 940 باشیم که بر اساس تصاویری که از پنل جلویی لومیا 1030 منتشر شده است این احتمال نمی‌رود که محصولی که از فلاش در بخش جلویی بهره می‌برد، لومیا 1030 باشد. البته گویا مایکروسافت توجه زیادی در اسمارت فون‌های جدید خود به بخش فلاش داشته است. زیرا گفته می‌شود لومیا 940 سه فلاش LED در بخش پشتی خود برای تامین نور مناسب عکاسی در شرایط تاریک قرار داده است. پس با این اوصاف بهتر است تا زمان معرفی این محصولات منتظر بمانیم، زیرا به شخصه احتمال می‌دهم که امسال مایکروسافت بسیار خوش‌تر از گذشته بدرخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH