Janus One یک تلفن همراه ساده است که تا 90 روز با یک بار شارژ زنده می‌ماند!

چند ماه پیش بود که تلفن همراهی در رسانه‌های مختلف دیده شد که با اسمارت فون‌های عادی تفاوت‌های بسیاری داشت و با وجود ظاهر جدید خود امکاناتی در حد 10 سال پیش را ارایه می‌داد اما آن محصول در حد یک ایده بود و اکنون شاهد معرفی رسمی چنین دستگاهی با قیمت مناسب 100 دلار هستیم. این محصول که می‌تواند به اسمارت فون شما متصل شود و یا به صورت مجزا کار کند شما را از دغدغه‌های یک اسمارت فون دور خواهد کرد. (تنها می‌توانید از طریق آن تماس بگیرید و یا به تماس‌های ورودی پاسخ دهید)

Janus-One-(2)

این تلفن همراه دوست داشتنی که Janus One نامیده می‌شود ظاهری جالب و البته مدرن دارد که برخلاف میزان کارایی، قیافه آن بسیار به دل می‌نشیند. علاوه بر تمام نکاتی که در خصوص این محصول ذکر شد، باتری آن نیز خارق العاده است. با وجود این که کمپانی تولید کننده بر روی این محصول یک باتری 1500 میلی‌آمپر ساعتی قرار داده است و از این لحاظ پایین‌تر از اسمارت فون‌های بازار است، اما این محصول می‌تواند با یک بار شارژ تا 90 روز روشن بماند و فعالیت کند. سایز و اندازه این دستگاه نیز کوچک و مناسب است و شاید بتواند با یک کارت عابر بانک رقابت کند و ضخامتی حدود 5.5 میلی‌متر را در این محصول شاهد هستیم. البته نکته جالب در خصوص این تلفن همراه نیز به قابلیت ضد آب بودن آن باز می‌گردد.

Janus One از طریق بلوتوث به اسمارت فون شما متصل می‌شود و البته شما قادر خواهید بود تا به صورت مجزا یک سیمکارت میکرو را به آن متصل کنید و تا 500 مخاطب را در آن (گوشی) ذخیره سازید. این محصول در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی روانه بازار خواهد شد. Janus One که توسط یک تیم چینی ساخته شده است در سپتامبر سال 2015 (مهر-شهریور 1394) عرضه خواهد شد.

Janus-One

نظر شما در خصوص این محصول چیست؟ آیا برای دور شدن از دغدغه‌های یک اسمارت فون نیاز به چنین دستگاه‌هایی داریم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH