دو اسمارت فون 80 دلاری مجهز به ویندوز 10 به زودی از راه می‌رسند

کمپانی مایکروسافت یکی از شرکت‌هایی است که این روز‌ها اخبار بسیاری را در خصوص آن می‌شنویم و اکنون نیز گفته می‌شود که ردموندی‌ها در تلاش هستند تا دو اسمارت فون پایین‌رده را با ویندوز 10 عرضه نمایند. این اسمارت فون‌ها که گویا برچسب قیمتی 80 دلار را بر روی آن‌ها شاهد خواهیم بود باعث می‌شود مایکروسافت بتواند با سایر کمپانی‌ها و مخصوصا شرکت‌های چینی که اسمارت فون‌هایی با قیمت پایین تولید می‌کنند رقابتی سخت داشته باشد.

Microsoft_Lumia_logo_2015

البته از همین ابتدا به هیچ وجه انتظار نداریم که یک اسمارت فون 80 دلاری مشخصات خارق العاده‌ای داشته باشد و بر این اساس انتظار می‌رود که شاهد پردازنده MSM8909 اسنپدراگون 210 بر روی این محصول باشیم که چهار هسته Cortex-A7 خواهد داشت که فرکانس کاری آن‌ها بر روی 1.1 گیگاهرتز تنظیم شده است. پردازش‌های گرافیکی این محصول نیز توسط Adreno 304 انجام خواهد شد و انتظار می‌رود که شاهد نسخه 4.1 بلوتوث و وای‌فای 802.11n بر روی این مدل‌ها باشیم. شایعات حاکی از آن هستند که این اسمارت فون‌های پایین‌رده از صفحه نمایشی با وضوح 720p استفاده خواهند کرد و در بخش پشتی آن‌ها نیز شاهد یک دوربین 8 مگاپیکسلی خواهیم بود که قادر است با وضوح 1080p فیلم برداری کند.

انتظار می‌رود که این محصولات از دو سیمکارت پشتیبانی کنند و به کمک کوالکام شاهد پشتیبانی از 3G و LTE نیز بر روی این اسمارت فون‌ها خواهیم بود. گفته می‌شود که این دو اسمارت فون ویندوزی در سه ماهه سوم سال جاری معرفی می‌شوند و در سه ماهه چهارم امسال نیز شاهد ورود آن‌ها به بازار خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH