تصویر دیگر از اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 کامپکت به بیرون درز کرد

در طول روز‌های گذشته اولین تصاویر اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 کامپکت به بیرون درز کرد و در آن تصاویر می‌توانستیم به وجود سنسور اثر انگشت در این دو گوشی پی ببریم. اکنون نیز تصویر دیگری از این دو محصول به بیرون درز کرده است که هر چه بهتر می‌توانیم از طریق آن حضور سنسور اثر انگشت را در پرچم‌داران آینده سونی تایید کنیم.

Xperia-Z5

این سنسور در دکمه پاور گوشی‌ها قرار گرفته است و در واقع دکمه معروف دایره‌ای سونی در گوشه سمت راست دستگاه اکنون کمی سایز بزرگتری دارد و سنسور اثر انگشت نیز در آن قرار گرفته است که اکنون با کمک تصویر منتشر شده دید بهترین نسبت به آن داریم.

البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که این دکمه همچنان در سمت راست دستگاه قرار گرفته است. همانطور که می‌دانید تاکنون اسمارت فون‌های زیادی به سنسور اثر انگشت مجهز بوده‌اند که در اغلب این نوع دستگاه‌ها سنسور مذکور در بخش جلویی گوشی و در زیر نمایشگر و یا در بخش پشت دستگاه در زیر دوربین قرار می‌گرفت اما اکنون سونی شیوه متفاوتی را در پیش گرفته است.

البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که ممکن است این تصاویر منتشر شده درست و قابل اعتماد نباشند اما انتظار می‌رود که در روز دوم ماه سپتامبر (11 شهریور) سونی رسما این محصولات را معرفی کند و ما نیز با ظاهر و مشخصات حقیقی آ‌ن‌ها آشنا شویم.

5 در مورد “تصویر دیگر از اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 کامپکت به بیرون درز کرد”

  1. اینا واقعی نیستن. اگه باشن نا امیدم کردن .حالا هرچقدر امکاناتش خوب باشه این نوع طراحی اصلا زیبا نیست
    سنسور اثر انگشتم اگه اونجا باشه چپ دستا باید برن تو باقالیا

  2. اینجور که من حدس میزدم ضخامت بین 7 تا 7.3 میلیمتر هست چون سونی قرار باتری بزرگی توش بذاره از z3+ کمتر نیست. ضخامت کامپکت هم بالای 8 میلیمتر نیست. هرچیه سونیه و سونی اشتباه نمیکنه هیچوقت و همیشه بهترین بوده

  3. شخصا اگه طراحی سنسور به این شکل باشه رو نمی پسندم
    امیدوارم این طور نباشه یا اگرم باشه به این شکل نباشه
    خوش ساختی سونی رو نابود میکنه
    البته فعلا هیچی معلوم نیست

    1. این بهترین و دفیق ترین و امن ترین سنسور اثر انگشت جهان هست که چند وقت پیش کوالکام معرفی کرده بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH