سامسونگ تولید RAM اسمارت فون‌ها را افزایش می‌دهد

سامسونگ یکی از بزرگترین تولید کنندگان رم در جهان است که حدود 44.1 درصد این بازار را در اختیار دارد اما در زمینه کامپیوتر‌ها کمی کاهش حضور داشته است؛ اما بر اساس اطلاعاتی که از درون این کمپانی منتشر شده گفته می‌شود که سامسونگ تصمیم دارد خود را هر چه بیشتر وارد این حوزه کند و تولید خود را در بخش رم موبایل‌ها افزایش دهد.

samsung-logo

Korea Herald گزارش داده است که سامسونگ در حال کاهش تولید خود در زمینه رم کامپیوترهاست که این کاهش تا 30 درصد بوده است و این میزان را تصمیم دارد در بخش رم‌های موبایل جبران کند و در آن زمینه تولید خود را افزایش دهد. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که کمپانی سامسونگ در زمینه رم یکی از بهترین‌هاست و حتی انتظار می‌رود که آی‌فون‌های بعدی کمپانی اپل نیز از رم‌های ساخته شده توسط سامسونگ استفاده کنند.

همچنین آن‌‌ها می‌گویند که ما نمی‌توانیم جزییات کاهش میزان تولید خود را توضیح دهیم اما بهتر است که بگوییم ما به دنبال گسترش تولیدات پیشرفته خود همانند اسمارت فون‌ها و رم‌ها هستیم.

با نگاهی به گزارش‌های منتشر شده در ماه‌های گذشته می‌توان پی برد که سامسونگ در زمینه بهبود اسمارت فون‌های خود شکست خورده است که این موضوع به طور فزاینده‌ای به نیمه هادی‌ها برای افزایش درآمد و سود وابسته است.

بخش نیمه هادی‌های سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2015 توانسته است 2.92 میلیارد دلار سود داشته باشد و این در حالیست که بخش موبایل این کمپانی همچنان سود 2.36 میلیارد دلاری را تجربه می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH