تصاویر زمینه رسمی ال‌جی V10 را از اینجا دانلود کنید

LG-V10-is-introduced-600x3731چندی پیش بود که ال‌جی رسما V10 را معرفی کرد. این محصول نوآورانه که در زمینه دوربین حرف‌های زیادی برای گفتن دارد از دو نمونه 5 مگاپیکسلی در جلو با زاویه دید گسترده (120 درجه) و  یک دوربین 16 مگاپیکسلی با لیزر AF در عقب بهره می‌برد. همچنین به‌دلیل وجود دیافراگم  f/1.8 آن می‌تواند 80 درصد نور بیشتری را در محیط‌های تاریک جذب کند.  لرزش‌گیر اپتیکال این محصول نیز ارتقای چشمگیری داشته و هرکاربری را راضی می‌کند. در کنار آن، فلاش دوگانه LED نیز بر روی V10 به کار گرفته شده است. این فبلت، نمایشگری 5.7 اینچی داشته که وضوح QHD را ارایه می‌دهد و 4 گیگابایت حافظه رم و  اسنپدراگون 808 آن را یاری می‌کند.

قبل از عرضه‌ رسمی این محصول از ال‌جی، والپیپرهای رسمی این نسخه، امروز منتشر شد که در آن تصاویر زیبایی به چشم می‌خورد. (شما قادر به انتخاب هر یک از آن‌ها به عنوان تصویر زمینه اصلی بر روی دستگاه خود، با روزولوشن 2880 در 2560 خواهید بود)

اگر از دوست‌داران ال‌جی و به‌خصوص کاربران فبلت‌های این کمپانی هستید، می‌توانید تصاویر را با رزولوشن اصلی به صورت مستقیم از آی‌تی‌رسان دانلود کنید.

 لینک دانلود مستقیم

7 در مورد “تصاویر زمینه رسمی ال‌جی V10 را از اینجا دانلود کنید”

  1. درود بر الجی و هواوی و سونی و سامسونگ و نکسوس و موتورولا و اچتی سی و…………………………ادم خوبه تعصب نداشته باشه!!!ای تی رسان درود!!!

  2. امیر محمد !

    با سلام اقای گلکار.سه پیشنهاد دارم برای سات شما که هم طرفداران سایت شمارا بیشتر میکند هم این که کاربران فعلی را راضی تر میکند!!!یک اینکه شکل و شمایل(قالب ) سایت را عوض کنید!!!دو اینکه مطالب راهنمای خرید را بیشتر کنید.مثلا تو یک هفته دو تا سه مطلب در باره ی خرید بگزارید!!!سه اینکه مطالب معرفی اپلیکیشن هارا بیشتر کنید!!!و چهار اینکه بررسی هاتون رو بیشتر کنید و تنوع دهید.مثلا سایت های دیگه سونی زد5 ایفون6 گلکسی نوت5 و گلکسی اس6 اج پلاس و وان پلاس2 را بررسی کرده اند ولی شما نه !!!هم چنین چیز های مثل بررسی لپ تاپ تبلت هارد های سخت افزاری ساعت های هوشمند و بررسی اپلیکیشن ها را افزایش دهید.حتی بعضی از سایت ها تلویزیون هم بررسی میکنند!!! اقای گلکار لطفا به این انتقاد پاسخی دهید تا نظر شما را بدانیم در باره این انتقاد اقای گلکار.ارزوی ماست که سایتتان بی رقیب شود!!!با تشکر فراوان.خسته نباشید و دروود بر اقای گلکار ای تی برسان نویسنده هایش و تمام دست اندر کارانش!!!

    1. دمت گرم حرف دلمو زدی
      انگار دوستان دغدغه دیگه دارن
      این سایت قالب قبلیش خیلی بهتر بود الا زیاذ جالب یست
      در ضمن مقایسه دوربین چی شد پس 😐
      نکنه منتظرید نکسوس ها وارد شن ؟ 😐

      1. امیر محمد !

        اقای رضا ز شما چطور این دو علامت تعجب کله زرد را در نظرتان گزاشتید.جلوی دوتا سوالتان؟!!!

      2. امیر محمد !

        اقای رضا ز من هم خیلی دوست دارم مقایسه ای بین دور بین و صفحه نمایش پرچمداران جدید مثل هواوی میت اس نوت5 اس6اج پلاس زد5 ایفون6اس و اس پلاس و وانپلاس2 انجام شود.اصلا میدونی نظر من چیه؟!یک مقایسه بین این گوشی انجام بشه.یک مقایسه کامل از هر نظر بین اینگوشی ها همراه با رای گیری انجام شود!تا به حال ندیدم سایتی مقایسه کاملی بین 6تا7 گوشی انجام دهد!اگه ای تی رسان این کار راکند لقب اولین مقایسه به این شکل را میگیرد.ای تی رسان خیلی چنین انتظاری از شما دارد!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH