انتشار یک پتنت جدید در رابطه با قلم هوشمند S Pen

ثبت یک پتنت جدید در رابطه با قلم هوشمند S Pen سامسونگ

انتشار یک پتنت جدید در رابطه با قلم هوشمند S Penقلم هوشمند S Pen که متعلق به شرکت سامسونگ و سری پرطرفدار نوت از گوشی‌ها و تبلت‌های این کمپانی است، محبوب‌ترین و پرکاربردترین قلم هوشمند این روزهای بازار گجت‌هاست. این قلم قابلیت‌های زیادی را به گوشی و تبلت هوشمند اضافه می‌کند و به‌نوعی استفاده تجاری و حرفه‌ای از آن را آسان‌تر می‌کند. به تازگی یک پتنت توسط سامسونگ ثبت شده که می‌تواند برای علاقه‌مندان به گلکسی نوت 6 جالب باشد. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

شرکت سامسونگ پیش از این با ارایه طرحی از یک قاب هوشمند برای گوشی‌ها که قلم نوت را درون خود داشت، سعی کرد تا  استفاده از قلم S Pen را در سایر گجت‌ها ممکن سازد اما طرح جدید استفاده جدید و جالبی را از این قلم به نمایش می‌گذارد. همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این قلم هوشمند می‌تواند خم شود و به عنوان پایه نگهدارنده گوشی نیز استفاده شود. احتمال این که این طرح در گلکسی نوت 6 اجرا شود، مبهم است. ممکن است سامسونگ این پتنت را تنها برای حق کپی‌رایت ثبت کرده باشد و علاقه‌ای به ساخت آن نداشته باشد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا گلکسی نوت 6 با یک قلم انقلابی عرضه می‌شود یا خیر؟ امیدواریم سامسونگ در ارایه نسخه بعدی سری محبوب نوت، اشتباهات نوت 5 را تکرار نکند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH