هواوی Mate 9 با پردازنده Kirin 960 و دو دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در راه است

بر اساس تحلیل Pan Jiutang، ما می‌توانیم پیش از اتمام سال ۲۰۱۶ منتظر عرضه Mate 9 از شرکت هوآوی باشیم. وی می‌گوید:

تلفن هوشمند Mate 9 دارای پردازنده پیشرفته Kirin 960 خواهد بود که توسط ریز پردازنده‌های ۱۶ نانومتری طراحی و تولید خواهد شد. این پردازنده مجهز به هسته Artemis (نسل بعدی هسته‌های Arm) است. در کنار آن، پردازنده گرافیکی هشت هسته‌ای نیز قرار گرفته است. این پردازنده از LTE cat.12 و شبکه‌های CDMA نیز پشتیبانی می‌کند.

huawei-mate-8-official__02

تلفن هوشمند P9 هوآوی به تازگی رونمایی شده و از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد که یکی از آنها به صورت رنگی و دیگری به صورت مونوکروم، تصاویر را ثبت می‌کنند. دوربین دوم این دیوایس‌، به کاربران کمک می‌کند تا نورهای واقعی‌تری را برای تصاویر خود ثبت کرده و همچنین آنها را قادر می‌سازد تا تصاویر سیاه و سفید زیباتری را شکار نمایند. بر اساس تحلیل Jiutang، تلفن هوشمند Mate9 هوآوی نیز از دو دوربین استفاده می‌کند که هر‌دوی آنها ۲۰ مگاپیکسلی هستند.

سایر مشخصات سخت‌افزاری شامل سایز صفحه نمایش٬ میزان حافظه و رم دستگاه نیز همچنان در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برند. از آنجایی که زمان مشخصی برای عرضه Mate 9 ذکر نشده است، شانس زیادی برای درز اطلاعات بیشتر از این دیوایس وجود دارد.

شرکت هوآوی پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد رونمایی از یک تلفن هوشمند رده‌بالا در کشور آمریکا را دارد. حال با این شایعات، بسیاری از افراد گمان می‌کنند که دیوایس اشاره شده، Mate 9 خواهد بود. کافی است منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت، چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH