یک نسخه منتشر نشده از نکسوس 6P با رم 4 گیگابایتی و اسنپدراگون 820 رویت شد!

huawei-nexus-6p-india-launch

پس از معرفی یک نکسوس بلافاصله شایعات پیرامون نسخه بعدی آغاز می‌شود، سال گذشته شاهد دو نکسوس از دو سازنده مجزا بودیم اما شایعات می‌گویند امسال اچ‌تی‌سی ساخت این دو نسخه را برعهده دارد. به‌تازگی بنچمارک GeekBench‌ مشخصاتی از یک نسخه منتشر نشده از نکسوس 6P را منتشر کرده است که مجهز به رم 4 گیگابایتی و هم‌چنین پردازنده اسنپدراگون 820 است. شایعات گذشته در مورد نکسوس‌های 2016 بیان می‌کردند که اچ‌تی‌سی کمپانی بعدی است که برای گوگل یک نکسوس می‌سازد، اما شایعات جدید می‌گویند این کمپانی قرار است دو نسخه از نکسوس را بسازد که هر دو آن‌ها از اندروید N بهره می‌برند که هم‌اکنون در حالت آزمایشی قرار دارد.

شایعه‌ دیگری نیز پیرامون نکسوس‌های 2016 منتشر شده است که بیان می‌کند این دو اسمارت‌فون با نام‌های S1 و M1 معرفی خواهند شد، این دو نام برگرفته از Marlin و Sailfish است که هر دو نوعی ماهی محسوب می‌شوند؛ در گذشته نیز شاهد استفاده از نام ماهی‌ها به عنوان رمز نکسوس بوده‌ایم، درست همانند گوگل و رسم هرساله‌اش برای انتخاب اسم گوگل از دسرهای مختلف!

Screenshot-105-e1461787180314-1600x914

امتیازات گیک‌بنچ برای نسخه جدید نکسوس 6P نشان می‌دهد این دستگاه می‌تواند همان مارلین یا نسخه قدرتمندتر نکسوس 2016 باشد، البته سال گذشته نیز نکسوس 6P نسخه قدرتمندتر نکسوس بود. از مشخصات منتشر شده در این بنچمارک می‌توان به استفاده از اندروید N اشاره کرد که البته امری بدیهی به نظر می‌رسد زیرا نکسوس‌های گوگل همیشه با جدیدترین نسخه اندروید معرفی شده‌اند.

گیک‌بنچ در بخش پردازش تک هسه‌ای امتیاز 2115 را به این نسخه از نکسوس 6P اختصاص داده است که نسبت به امتیاز  1346 نکسوس معرفی شده در سال گذشته بسیار بهتر است؛ در بخش پردازش چند هسته‌ای نیز، این نسخه از نکسوس 6P توانسته امتیاز 4903 را کسب کند که کمی بالاتر از امتیاز 4833 نکسوس سال گذشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH