ساعت هوشمند شیائومی در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

کمپانی شیائومی در سال ۲۰۱۴، با عرضه دستبند Mi Band وارد بازار گجت‌های پوشیدنی شد و نسخه دوم آن را نیز در سال ۲۰۱۵ با نام Mi Band 1S وارد دنیای تکنولوژی کرد. اوایل این هفته، این کمپانی چینی که بیشتر به عنوان تولید کننده تلفن‌های هوشمند فعالیت می‌کند، ساعت هوشمندی به نام pseudo را برای کودکان عرضه کرد. اما در حالی که این شرکت در حال تست ساعت‌های هوشمند مناسب کودکان و جوانان است، بسیاری از علاقمندان دنیای تکنولوژی به دنبال عرضه یک ساعت هوشمند حرفه‌ای و رده‌بالا از شیائومی هستند که با نام Mi Smartwatch عرضه خواهد شد. اگرچه تا به حال هیچگونه اخبار رسمی در این باره منتشر نشده است اما امروز آقای Lie De، معاون ارشد این شرکت چینی، تأیید نمود که تولید ساعت هوشمند Mi Smartwatch حقیقت داشته و آنها در حال برنامه‌ریزی هستند تا این گجت را در نیمه دوم سال، عرضه نمایند.

Xiaomi-Mi-Band-1S

مدتی بود که از ساعت هوشمند شیائومی خبری نبود و اخبار و شایعات حول این گجت، در حال از بین رفتن بود که خوشبختانه امروز و با تأیید این خبر، صحبت‌ها پیرامون این ساعت هوشمند از سر گرفته خواهد شد. متأسفانه در حالی که انتظار می‌رفت که ساعت هوشمند شیائومی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ عرضه شود، اما با رونمایی از شیائومی Max و Mi Band 2 که در دهم ماه مه اتفاق افتاد، ظاهرا مسئولین این شرکت چینی تصمیم‌های دیگری برای عرضه Mi Smartwatch در سر دارند. شرکت Huami که نقش تولید‌کننده این ساعت هوشمند را بر عهده دارد نیز نیمه دوم سال ۲۰۱۶ را برای عرضه این محصول پیش‌بینی کرده است.

در خلال کنفرانس امروز که معاون ارشد شرکت شیائومی در مورد Mi Smartwatch صحبت کرد، حرف‌هایی پیرامون بازگشایی ۶۰ فروشگاه جدید توسط این شرکت چینی نیز مطرح شد. اولین فروشگاه فیزیکی شیائومی در سپتامبر ۲۰۱۵ در شهر بیجینگ کشور چین بازگشایی شد و به این ترتیب، این کشور چینی وارد بازار تجارت الکترونیک گردید. Liu De همچنین صحبت‌هایی پیرامون ورود این شرکت چینی در زمینه تولید گجت‌های دیگری در ارتباط با سفر و روبات‌ها نیز به میان آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH