پرچم‌دار جدید ZTE در تاریخ ۶ خرداد رونمایی خواهد شد

سری اکسون ZTE جز سری اسمارت‌فون‌هایی است که می‌توان آن‌ها را فوق‌العاده خواند. سال گذشته دو اسمارت‌فون با نام‌های اکسون و اکسون Pro از این خانواده معرفی شدند که هر دو آن‌ها مشخصاتی قدرتمند را در کنار قیمت مناسب به ارمغان می‌آوردند، ویژگی دیگر این سری استفاده از رابط‌کاربری خام اندروید بود که تجربه‌ای دلچسب را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

زمانی که مشخص شد این شرکت قرار است یک اسمارت‌فون کوچک به نام اکسون مینی را رونمایی کند گمان می‌رفت این اسمارت‌فون همان مشخصات پرچم‌دار را داشته باشد که در بسته‌ای کوچک‌تر ارایه خواهد شد. اما پس از معرفی مشخص شد این اسمارت‌فون کوچک مجهز به ویژگی فورس‌تاچ است و از رابط‌کاربری اختصاصی ZTE بهره می‌برد. پس از آن، ZTE چند مدل بزرگ‌تر از جمله اکسون Lux، اکسون Elite و اکسون MAX را معرفی کرد.

نسخه اصلی اکسون قرار است هر ۱۲ ماه یک‌بار به‌روزرسانی شود، بنابراین می‌دانیم تا رونمایی از پرچم‌دار بعدی ZTE زمان زیادی باقی نمانده است؛ پیش‌تر تصور می‌شد که این اسمارت‌فون با نام اکسون ۲ معرفی شود اما هم‌اکنون مشخص شده احتمالا پرچم‌دار بعدی ZTE اکسون ۷ نام‌ خواهد داشت. این تغییر نام می‌تواند به دو علت باشد، یکی آن‌که این اسمارت‌فون هفتمین مدل از خانواده اکسون است و دیگری می‌تواند به دلیل این باشد که ZTE تصمیم گرفته در این اسمارت‌فون از رابط کاربری هفتمین نسخه از اندروید استفاده کند. در عوض اگر این اسمارت‌فون یک نسخه پیشرفته‌تر از قبلی‌ها باشد، می‌تواند مجهز به یک نسخه جدید از رابط کاربری سنگین ZTE باشد.

نام این گوشی نشات گرفته از یک دعوت‌نامه از سمت ZTE است که در آن از رونمایی یک اسمارت‌فون با این نام در تاریخ ۲۶ مه خبر می‌دهد. به لطف اطلاعات منتشر شده توسط موسسه TENAA مشخصات این اسمارت‌فون را می‌دانیم. از جمله مشخصات اکسون ۷ می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در بخش تصویربرداری اکسون ۷ از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سنسور ۸ مگاپیکسلی به عناون دوربین سلفی استفاده می‌کند. این اسمارت‌فون با اندروید مارشمالو و یک باتری ۳۱۴۰ میلی‌آمپری معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH