گوشی گلکسی On7 سامسونگ به زودی از راه می‌رسد!

گلکسی On7 2016 سامسونگ به‌زودی از راه می‌رسد

از ابتدای سال میلادی جاری شاهد رونمایی سامسونگ از چند گوشی هوشمند جدید بوده‌ایم اما هم اکنون به نظر می‌رسد یک گوشی دیگر نیز به‌زودی از گرد راه خواهد رسید. این کمپانی کره‌ای در حال کار بر روی گوشی گلکسی On7 2016 است که جایگزین On7 اصلی که سال گذشته شاهد معرفی آن بودیم، خواهد شد.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این اطلاعات توسط وب‌سایت رهگیری کالاهای وارداتی هند موسوم به Zauba منتشر شده است. مطابق این اطلاعات، اجزای مختلف شماره مدل SM-G610F سامسونگ برای طی مراحل آزمایش و ارزیابی وارد هند شده‌اند و از آنجا که گوشی On7 2015 دارای شماره مدل SM-G600 بود، به وضوح می‌توان دریافت که شماره مدل SM-G610F از آن نسل جدید این گوشی است.

gsmarena_002 (1)

خوشبختانه به کمک این لیست می‌توان به برخی از مشخصات نسخه جدید On7 پی برد. این گوشی با قابلیت استفاده هم‌زمان از دو سیم کارت (شیار سیم کارت دوم با شیار کارت حافظه microSD مشترک است)، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و همچنین یک صفحه نمایش لمسی با وضوح فول اچ‌دی، به عنوان یک گوشی میان‌رده به‌زودی معرفی و روانه بازار خواهد شد.

نسخه پیشین این گوشی دارای یک صفحه نمایش با وضوح ۷۲۰p و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بود، بنابراین نسخه جدید از این لحاظ چند گام رو به جلو برداشته است. همچنین گوشی On7 اصلی از یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار بود که در نسخه جدید نیز سر جای خود محفوظ مانده است، اما امیدواریم که در نسخه جدید On7 شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در مقدار رم و حافظه داخلی باشیم.

2 در مورد “گلکسی On7 2016 سامسونگ به‌زودی از راه می‌رسد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH