بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۱ تا ۱/۲ میلیون تومان ( بهمن ۹۶)

گوشی‌های هوشمند در محدوده‌های قیمتی مختلفی در بازار حضور دارند و گاهی تنوع آنها در یک محدوده قیمتی به اندازه‌ای زیاد است که انتخاب یکی از آنها را به کاری دشوار تبدیل می‌کند. به همین خاطر ما بر آن شدیم تا هر از گاهی، ارزشمندترین گوشی‌ها در هر رده قیمتی را به شما معرفی کنیم.

پیش‌تر با مقاله بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان  و ۸۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان ما را همراهی کردید، حال در این مقاله تصمیم داریم تا بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۱ تا ۱/۲ میلیون تومان را معرفی کنیم.

در این محدوده قیمتی گوشی‌های میان‌رده‌ قدرتمند با مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسبی یافت می‌شوند که از میان آنها ۵ اسمارت‌فون برتر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به این موضوع دقت کنید که این نمونه‌ها با توجه به قیمتشان بالاترین ارزش خرید را دارند و نباید با رده‌های بالاتر مقایسه شوند؛ در ضمن، برندهای نامعتبر و گمنام را به هیچ‌وجه توصیه نمی‌کنیم؛ همچنین برندهای معتبری مانند شیائومی، میزو، وان پلاس و… را هم که گستره فروش و خدمات پس از فروش محدودی دارند در لیست قرار نداده‌ایم. در این محدوده قیمتی پرچمداران سال‌های قبل تعدادی از برندها هم یافت می‌شوند اما جدید بودن گوشی‌ها و برخورداری از دو نسخه اخیر اندروید هم در نظر گرفته شده است (البته به استثنای موارد خاص)، بنابراین پرچمداران سال‌های گذشته که با افت قیمت روبرو شده و در این محدوده قیمتی قرار گرفته‌اند را در لیست پیشنهادی ما نخواهید یافت؛ با این وجود اگر دوست دارید که این قبیل گوشی‌ها را هم معرفی کنیم از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در پایان توجه داشته باشید که گوشی موبایل را حتما از مراکز خرید معتبر و با گارانتی رسمی خریداری نمایید.

 

سامسونگ گلکسی J7 Max

معرفی اسمارت‌فون‌های سری J تلاشی بود برای خارج کردن بازار از انحصار برندهای چینی بخصوص هواوی و انصافا سامسونگ تا حدود زیادی در دست‌یافتن به این هدف موفق بوده است، تا جایی که این روزها گلکسی‌های سری J از پرفروش‌ترین‌ گوشی‌های بازار محسوب می‌شوند. این سری که در ابتدا با ظاهری قدیمی، بدنه پلاستیکی و نواقصی کوچک اما آزار دهنده به میدان آمد، به مرور زمان و در نسل‌های بعد دچار دگردیسی و تکامل ظاهری و باطنی شد تا از گردونه رقابت باز نماند.

گلکسی J7 Max جدیدترین عضو این خانواده به شمار می‌رود که با فاصله ۲ ماه از تاریخ معرفی، پایش به بازار کشورمان باز شده و همان‌طور که از نامش انتظار می‌رود، یک فبلت است با صفحه نمایشی به قطر ۵/۷ اینچ از نوع PLS LCD و رزولوشن فول اچ‌دی! این گوشی هوشمند در کنار طراحی زیبا و جنس بدنه فلزی به حسگر اثر انگشت (یکپارچه با کلید Home)، سخت افزار قدرتمندی شامل چیپست ۸ هسته‌ای مدیاتک Helio P20 با حداکثر سرعت ۲/۴ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت حافظه رم و همچنین دوربین‌های اصلی و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با کیفیت هم مجهز شده تا ارزش خرید بالایی داشته باشد. نکته جالب توجه درباره این گوشی چراغ نوتیفیکیش‌ آن است که در اطراف دوربین اصلی قرار دارد؛ همچنین برخلاف گوشی‌های قبلی این سری، سنسورهای نور محیط و قطب نما فراموش نشده‌اند.

حدود قیمت: ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان

چرا بخریم؟

  • طراحی و کیفیت ساخت مناسب
  • دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با کیفیت خوب و اپرچر f/1.7
  • دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با اپرچر f/1.9، مجهز به فلاش
  • سخت‌افزار  قدرتمند
  • وجود حسگر اثرانگشت
  • شارژدهی بالای باتری
  • پشتیبانی از دو سیمکارت و حافظه خارجی به‌طور جداگانه
  • پشتیبانی از USB OTG

چرا نخریم؟

  • نداشتن نور پس زمینه برای کلیدهای کنترلی

اچ‌تی‌سی U Play

کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند را تحت عنوان U معرفی کرده و مدل U Play، با وجود این که در دسته میان‌رده‌ها طبقه بندی می‌شود از مشخصات خوبی برخوردار است. این دستگاه ساختاری فلزی و شیشه‌ای دارد و با بهره‌گیری از ایده‌ای که اچ‌تی‌سی آن را Liquid surface نامیده‌ است، بسیار زیبا به نظر می‌آید. صفحه نمایش ۵/۲ اینچی U Play از نوع Super LCD بوده و رزولوشن فول‌اچ‌دی دارد؛ همچنین چیپست ۸ هسته‌ای مدیاتک Helio P10 با فرکانس ۱/۱ و ۲ گیگاهرتز در کنار ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم به ترتیب در نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی مشخصات سخت افزاری مناسبی برای یک دستگاه میان رده هستند. هر دو دوربین اصلی و سلفی U Play رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارند، با این تفاوت که دوربین اصلی آن به امکاناتی مانند فوکوس لمسی، لرزش‌گیر اپتیکال و فلاش دوال‌تون مجهز است.

حدود قیمت: ۱.۱۰۰.۰۰۰ تومان

چرا بخریم؟

  • طراحی زیبا
  • سخت‌افزار قدرتمند
  • دوربین اصلی و سلفی خوب
  • سنسور اثر انگشت

چرا نخریم؟

  • بر جا ماندن اثر انگشت روی بدنه شیشه‌ای
  • شارژدهی متوسط باتری

بلک‌بری Aurora

Aurora ارزان‌ترین محصول اندرویدی بلک‌بری و اولین گوشی دو سیم‌کارته این برند است و در کشور اندونزی با مشارکت کمپانی BB Merah Putih تولید می‌شود. استفاده از چیپست اسنپدراگون ۴۳۵ با پردازنده ۴ هسته‌ای و سرعت ۱/۴ گیگاهرتز در این رده قیمتی ناامیدکننده به نظر می‌رسد اما ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌ داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ظرفیت ۲ ترابایت از نقاط قوت این دستگاه هستند.  Aurora از لحاظ ظاهری هم با وجود جنس پلاستیکی زیبا و مقاوم است. دوربین اصلی آن با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل از کیفیت متوسطی برخوردار بوده و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم برای ثبت تصاویر سلفی کاربران در نظر گرفته شده که به فلاش مجهز است. در مجموع اگر برند بلک‌بری را دوست دارید یا به دنبال گوشی متفاوتی با قیمت مناسب هستید، بلک‌بری Aurora برای شما گزینه مناسبی خواهد بود؛ البته حتما مزایا و معایب آن را در محدوده قیمتش را در نظر داشته باشید.

قیمت: ۱.۸۰.۰۰۰ تومان

چرا بخریم؟

  • دوربین سلفی با کیفیت
  • مقدار رم بالا
  • باتری با شارژدهی عالی

چرا نخریم؟

  • پردازنده ضعیف
  • فاقد سنسور اثر انگشت

اچ‌تی‌سی One X10

One X9 با وجود برخی کم و کاستی‌ها از محصولات نسبتا موفق اچ‌تی‌سی به شمار می‌رفت و نسل بعدی آن با نام One X10 از قابلیت‌های مناسبی برای تکرار این موفقیت برخوردار است. این گوشی یک صفحه نمایش ۵/۵ اینچی فول‌اچ‌دی از نوع Super LCD دارد و بدنه یکپارچه فلزی‌اش در برابر خط و خش مقاوم است؛ همچنین از مشخصات سخت‌افزاری مناسبی شامل چیپست مدیاتک Helio P10 دارای پردازنده ۸ هسته‌ای با حداکثر سرعت ۱/۸ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره داخلی بهره می‌برد. دوربین اصلی این اسمارت‌فون با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.0 و تجهیز به لرزش‌گیر اپتیکال، کیفیت مناسبی دارد و می‌تواند با کیفیت 2160p/30FPS فیلمبرداری کند. در مجموع اچ‌تی‌سی One X10 از ارزشمندترین میان‌رده‌های موجود در بازار است.

حدود قیمت: ۱.0۵۰.۰۰۰ تومان

چرا بخریم؟

  • طراحی زیبا و کیفیت ساخت عالی
  • دوربین اصلی بسیار خوب
  • باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‌آمپری
  • اسپیکرهای استریو
  • صفحه نمایش بسیار خوب
  • سنسور اثر انگشت سریع و دقیق

چرا نخریم؟

  • پردازنده نسبتا ضعیف

 سونی اکسپریا X

اکسپریا X اولین دستگاهی بود که پس از حذف سری Z معرفی شد و در واقع می‌توانیم آن را آغاز کننده سری جدید گوشی‌های رده بالای کمپانی سونی بدانیم. این مدل، پرچمدار سری X نیست اما از هر لحاظ گوشی خوب و کاملی به نظر می‌رسد. چیپست ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۵ با سرعت کلاک ۱/۴ و ۱/۸ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، مجموعه سخت افزاری اکسپریا X را تشکیل می‌دهند. این اکسپریا از طراحی زیبا و بدنه فلزی بهره می‌برد و سنسور اثر انگشت آن با دکمه پاور یکپارچه شده است. این گوشی در زمینه دوربین هم با داشتن دو سنسور ۲۳ و ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سلفی و مشخصات فنی بسیارخوب و امکانات فراوان نرم‌افزاری، توانا محسوب می‌شود؛ همچنین صفحه نمایش ۵ اینچی آن با رزولوشن FHD و تراکم پیکسلی ۴۴۱ پیکسل بر اینچ و برخورداری از تکنولوژی‌های خاص سونی نظیر موتور X-Reality و تکنولوژی Triluminos، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اکسپریا X با اندروید ۶ تولید شده و به اندروید ۷ نوقا بروزرسانی می‌شود. اگر از دوستداران سونی هستید این مدل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

حدود قیمت: ۱.۰۳۰.۰۰۰ تومان

چرا بخریم؟

  • بدنه با کیفیت فلزی
  • صفحه نمایش عالی
  • کیفیت بالای دوربین اصلی و سلفی
  • سنسور اثر انگشت سریع
  • سخت‌افزار مناسب
  • حافظه داخلی خوب
  • اسپیکرهای استریو
  • شارژ سریع

چرا نخریم؟

  • باتری با شارژدهی متوسط
  • ضدآب و گرد و غبار نیست!

79 در مورد “بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۱ تا ۱/۲ میلیون تومان ( بهمن ۹۶)”

  1. باسلام.من بین نوت8 و ایفونx گیرکردم.قیمتشم مهم نیست.ایفون قشنگه ولی از ایو اس خوشم نمیاد.با نوت کار کردم خیلی عالیه.الان نمیدونم کدومشون و بخرم لطفا راهنماییم کنیم.

  2. سلام پیشنهاد به کسانیکه میخواند گوشی عالی با قیمت عالی بخرنند الجی جی ۵ که قیمتی حدود ۱۳۰۰ داره قیمت این گوشی با افت زیاد رو به رو شده دلیلش هم عرضه گوشی های جدید به بازار هست پیشیمون نمیشید دوستان که۶ گوشی رو برای خرید پیشنهاد داده بودند همشون میانرده هستندولی الجی جی ۵ یه پرچم دار هست خودتون میدونید

  3. با سلام آقای قریشی، لطفا راهنمایی کنید با بودجه حدود 1.7 میلیون چه گوشی بخرم، اولویت ها: دوربین و باتری و سخت افزار مناسب. می خواستم mi6 شیائومی بخرم میگن مشکل رام داره. p10 هم میگن باتری خوبی نداره، درسته؟.متشکرم.

    1. محمد قریشی

      سلام
      هواوی P10 از نظر شارژدهی مشکلی ندارد ولی در زمینه فیلم‌برداری نسبت به رقبا کیفیت پایین‌تری دارد. در صورتی‌که فقط عکس‌برداری برای شما اهمیت دارد، هواوی P10 نیازهای شما را پوشش داده و انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.
      ال‌جی V20 و هواوی میت 9 هم دستگاه‌های مناسبی هستند که البته هر دو در آینده نزدیک به علت معرفی نسخه‌های جدید (ال‌جی V30 و هواوی میت 10) دچار افت قیمت می‌شوند و اینکه V20 از نظر شارژدهی وضعیت مناسبی ندارد.

  4. با سلام
    بین گوشیهای zenfone 3, mi 5s,honor 8 به نظر شما کدوم ارزش خرید بیشتری داره،بیشتر کیفیت ساخت و عمر مفید گوشی مهمه . ممنون میشم اگر تونستید با جزئیات جواب بدید

  5. سلام اقای قریشی.نظرتون نسبت به ال جی نکسوس ۵ ایکس چیه؟تو اون قیمت مورده خوبیه؟چون باهاش کار کردم البته کوتاه،خوشم اومد تو اون قیمت پردازنده خوبی داره

  6. سلام. لطف کنید کمکم کنید . من قصد خرید ایفون اس ای ۳۲رو داشتم که قیمتش حدود ۱.۷ هست ولی بعد ی مدت ایفون سیکس دست دوم برام پیدا شد خیلی تمیز بود و البته حافظهاش ۶۴هم هست به قیمت ۱.۴
    به نظرتون کدوم رو بخرم
    ممنون میشم سریعتر جواب بدید

  7. سلام
    خیلی ببخشید آقای احمد پور توی قسمت گوشی های ۱.۲تا۱.۵ میلیون قسمت ارسال نظر انگار حذف شده.مجبور شدم اینجا پیامم رو بدم.
    من با بودجه تقریبا ۱.۴میلیون دنبال یه گوشی هستم.بین p9, آنر ۸موندم.
    ملاک های من هم صفحه نمایش و سخت افزار قدرتمند هست.
    اگه بتونید راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم.

    1. محمدرضا احمدپور

      سلام
      P9 و آنر ۸ مشخصات نزدیکی دارن و بستگی داره که کدوم طراحی بیشتر خوشتون بیاد. البته صفحه نمایش و بخصوص دوربین P9 بهتره البته نه خیلی زیاد. در کل خودم آنر ۸ رو ترجیح می دم.

  8. سهراب شعبانی

    به نظر بنده هم گوشی شیائومی mi5-64gحدود ۱تومن حال حظر در بازار یکی دیگه از گوشی های باکیفیت و ممتاز و مقرون به صرفه بازار هست

    1. محمدرضا احمدپور

      سلام. همه گوشی های معرفی شده در این مقاله ارز ش خرید بالایی دارن؛ اگه برند خاصی مد نظرتون نیست Nova Plus را پیشنهاد می‌کنم.

      1. با گوشی زیاد بازی میکنم و وبگردی هم انجام میدم از دوربین هم زیاد استفاده میکنم.ضمنا چیپست سونی s650 x هستش و شما ۶۱۵ نوشتید

  9. با سلام
    یک گوشی ضد ضربه و مقاوم میخام که عمر زیادیم داشته باشه ؛ اهل بازی نیستم دوربینشم در حد معمول بود اشکال نداره ، رنج قیمتشم ۱میلیون تا ۱.۲ باشه ، شما چه گوشیو پیشنهاد میکنید ؟

    1. محمد قریشی

      سلام
      عمر دستگاه بستگی به نحوه برخورد کاربر داشته و نمی‌توان عمر یک گوشی هوشمند را تخمین زد. در محدوده قیمتی موردنظر شما دستگاه ضد ضربه‌ای وجود ندارد ولی می‌توانید با کمی افزایش بودجه اکسپریا Z5 را خریداری کنید که در برابر آب مقاوم است.

    2. اگه بتونید در بازار بگردید htc one m8 گزینه ی بسیار خوبی میتونه برای شما باشه چونکه هم زیباست هم بسیار مقاومه و هم با بدنه ی یکپارچه از فلز با اسپیکرهای مقاوم میتونه واقعا برای شما خوب باشه البته دقت کنید که مدل htc one m8 تک سیم کارت یا دو سیم کارت بگیرید و مدل دیگری از این گوشی با نام htc one m8 eye را نخرید چونکه one m8 مدل اصلیست و مدل one m8 eye بعدا تولید شده و کیفیت مدل اصلی رو نداره.

  10. با سلام
    بنظر شما کدوم گوشی توی این قیمت ۱ تا ۱.۲میلیون تومن بهتر است ؟
    امکانات مورد نیاز من :
    باتری با شارژدهی بالا + شاژ سریع
    پردازنده قدرتی که لگ و هنگ نداشته باشه
    دو تا دوربین قوی ( سلفی و اصلی )
    ظاهر زیبا و دلنشین
    حسگر اثر انگشت
    کیفیت بالا بدنه
    جنس بدنه پلاستیک نباشه
    نبود اندروید خام
    و در کل از htc نباشه
    لطفا زود تر جواب بدید و لطفا نظر شخصی ندید و در ضمن زیاد هم بازی میکنم …..
    با تشکر

    1. محمد قریشی

      سلام
      یکی از دستگاه‌های موجود در این لیست را انتخاب کنید چراکه باتوجه به نیازهای شما، سلیقه نقش مهمی در انتخاب شما دارد.

    2. دوست گرامی شما با یک میلیون بودجه لیست بلند بالایی رو نوشتی و انتظار داری که تمام خواسته هاتون هم برآورده بشه و این تا حدودی دور از انتظاره چونکه هر شرکتی در یک مورد خاص برتری داره و هنوز گوشی ساخته نشده که همه ی موارد رو یکجا داشته باشه یا بهتر بگم در موردی ضعف نداشته باشه اونهم در قیمت بالا،اما بطور خلاصه از نظر زیبایی و استحکام گوشی و فلزی بودن بدنه htc در دنیا یکه تازی میکنه که دلخواه شما نیست وگرنه htc 10 اکثر توقعات شما رو برآورده میکرد که البته قیمتش هم با بودجه و سلیقه شما همخوانی نداره و یا شرکت سامسونگ از نظر صفحه نمایش و دوربین خوبه اما کیفیت بدنه اش از پلاستیک یا شیشه هستش،البته مشکل اصلی شما بودجه پایینه که با توجه به خواسته های گوناگون شما باید صبر کنید تا پولتون تکمیل بشه تا بتونید انتخاب مفیدی داشته باشید.

  11. سلام
    اگر میتونید در مورد گوشی چینی لیکو leEco که قبلا letv بوده و جزو ۵ گوشی مطرح چین است نظر بدین
    من مدل le max2 مدل ۶۴ گیگ و سفارش دادم برام ازچین بیارن که ۶ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه با دوربین ۲۱ وپردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ و رزولوشن ۲۵۶۰*۱۴۴۰ میباشد و قیمتش حدود ۱,۱۶۰,۰۰۰تومان شد
    البته نسخه ۳۲g با رم ۴ قیمتش حدود ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومانه

    1. محمد قریشی

      سلام
      در حالت کلی گوشی‌های چینی در ایران پشتیبانی مناسبی ندارند و در صورتی خرابی دچار مشکل خواهید شد، مخصوصا اگر گوشی موردنظر از برند تقریبا ناشناس در ایران باشد.

  12. یاسمن معینی

    سلام و عرض ادب دارم خدمت آقای قریشی عزیز . ممنونم بابت زحماتی که برای بازدیدکنندگان از سایت میکشید.
    راستش من بین چند گوشی موندم که شامل Samsung S7 – Z5 premium – P9 هستن . با توجه به ارزش خریدی که شما فکر میکنید، لطفا بگید کدومو بخرم. اولویت های من از یک گوشی به ترتیب : وبگردی راحت و بسیار کاربری با وای فای قوی – پردازنده ای که با گذشت حد اقل ۳ سال کم نیاره (این خیلی خیلی واسم مهمه) – استحکام بدنه – رابط کاربری خوب – نهایتا دو تا بازی سنگین نصب کنم و لگ نداشته باشه – دوربین لذت بخش ( ضد آب بودن گوشی مهم نیست واسم )

    چند سوال هم دارم لطف بفرمایید پاسخ بدین ممنونم.
    ۱- گرم شدن z5 premium بیشتر از حد معمولیه؟ اگر آپدیت بشه رفع میشه؟
    ۲- گوشی z5 premium در سال ۲۰۱۵ با آندروید ۵.۱ معرفی شد . اگه الان و در سال ۲۰۱۷ یکی نوشو بخره ، اون آندروید ، به ۶ یا ۷ ارتقاء یافته یا اینکه تا آخرین خط تولید این گوشی همین ۵.۱ میمونه؟
    ۳- بنظر شما میزان خرابی کدامیک از گوشی هایی که عرض کردم بیشتره؟

    من شنبه بعد از ظهر میخوام گوشی بخرم و چشم بسته هر کدوم رو که پیشنهاد بدین میخرم. پس اگر ممکنه سریع جواب بنده رو بدین . حمل بر پرروئی من نشه 😀
    از لطف و محبت و حوصله شما بسیار بسیار متشکرم .

    1. محمد قریشی

      سلام
      در میان گوشی‌های موردنظر، گلکسی S7 انتخاب مناسب‌تری است و اکثر نیازهای شما را پوشش می‌دهد.
      ۱. این دستگاه به‌علت استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ در هنگام فعالیت‌های سنگین، گرم می‌شود ولی همانند گذشته داغ نمی‌کند.
      ۲. سری‌های جدید با آخرین نسخه نرم‌افزاری فروخته می‌شود.
      ۳. خراب شدن دستگاه بستگی به نحوه کارکرد خریدار داشته و نمی‌توان در مورد آن نظر قطعی داد.

  13. با سلام من قصد خرید گوشی دارم و بدجور بین آنر ۸ و میت ۸ البته مدل ۳۲ گیگ حافظه داخلی موندم از یک طرف صفحه بزرگ و باکیفیت میت که جون میده برای بازی و تماشای فیلم و از طرفی فضای رم بیشتر آنر ۸ که ۴ گیگ هست در مقابل ۳ گیگ میت ۸ و طراحی جذابش که واقعا چشم نواز هست مخصوصا نسخه مشکی و آبی رنگ ولی ازلحاظ چیپست جفتشون Kirin۹۵۰ هستن واسه همین موندم اگر ممکنه راهنماییم کنید نیازم هم اجرای بازیهای سنگین مثل ریل ریسنگ ۳ و وب گردی و دانلود بسیار زیاد فایل های سنگین از اینترنت و اینکه حتما otg داشته باشه و کلا یه چیز توپ باشه که تا دوسال واسم کار کنه ممنون بودجه خرید من هم ۱،۳۰۰،۰۰۰ هست اگر گوشی بهتری هم سراغ دارید ممنون میشم بگید یاعلی

    1. محمد قریشی

      سلام
      دو دستگاه موردنظر شما تفاوت چندانی با هم ندارند و شاید تفاوت عمده غیر از اندازه نمایشگر، کیفیت بهتر دوربین آنر ۸ باشد. باتوجه به انجام بازی و دانلود فایل، نیاز به دستگاهی با شارژدهی بالاتر باتری دارید که هواوی میت ۸ گزینه بهتری است. ۱ گیگابایت رم تفاوت زیادی در عملکرد کلی دستگاه ایجاد نمی‌کند.

  14. من لومیا۹۵۰ ایکس ال دارم ،،،،،،اما لومیا ۹۵۰ هم واقعا عالیه ،،،،،دوربینشون فوق العاده س ،واقعا راضی هستم از گوشبم و خوشحالم گوشی بسیار باکلاسی دستم می گیرم،،،سطح برنامه های ویندوز فون هم که کلا قابل قیاس نیست با اندروید مسخره

  15. سلام
    قیمت گوشی ها با گارانتی هستش یا بدون گارانتی ؟
    اگه با گارانتی باشه چقدر به مبلغ اضافه میشه ؟
    و آیا گارانتی ارزش هزینه اضافی رو داره یا نه ؟

    1. دوست گرامی گوشیهای گارانتی دار چیزی در حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ هزار تومن بیشتر از بدون گارانتی بفروش میرسه که البته ارزشش رو داره چون هم از اصالت گوشی و فیک نبودن خیال شخص رو راحت میکنه و هم از یک الی دو سال بسته به شرایط پشتیبانی میشه البته گارانتی هم بسته به شرکت گارانتی کننده خوب و بد داره و به طور کلی باید معتبر باشه و در ضمن از مراکز معتبر تهیه بشه مثلا جایی مثل پاساژ علاالدین به غیر از گوشی،گارانتیشون هم قلابیه ولی جایی مثل بازار موبایل که شرکتهای گارانتی کننده خودشون مستقیما در اونجا غرفه دارن خیلی بهتره مثل یاس جهان،مایکروتل،آرین،البته همونطور که گفتم در مرکز معتبر قیمتها بالا میره اما خیال شخص راحته و ارزشش رو داره.

    1. محمد قریشی

      سلام
      هواوی میت اس گوشی بسیار خوش ساختی هستش ولی از نظر شارژدهی باتری و مخصوصا پردازنده گرافیکی ضعیف است و مناسب بازی‌های سنگین نیست.

  16. سلام اقای قریشی
    بین p9 و xz موندم
    اولویت بنده دوربین و صفحه هست شما که با هر دوش کار کردین لطفا راهنمایی کنید

    1. محمد قریشی

      سلام
      بین دو دستگاه اختلاف قیمت زیادی وجود دارد و باتوجه به این اختلاف قیمت، هواوی P9 برای خرید مناسب‌تر است و ارزش خرید بالاتری دارد.

    2. اگه کیفیت و استحکام برات اهمیت داره گوشیهای htc رو پیشنهاد میکنم اما اگه دوربین و صفحه نمایش برات مهمه سامسونگ بگیر البته اگه بتونی htc 10 بخری جمیع امکانات رو میتونی داشته باشی چونکه htc در این گوشی از دوربین فوق العاده با کیفیت استفاده کرده که از نظر امتیازی جزء سه گوشی برتر دنیاست از نظر کیفیت بدنه و سخت افزار قدرتمند هم که htc سنگ تمام گذاشتهه و در صفحه نمایش از سوپر lcd5 که بسیار رنگها رو طبیعی و پویا نشون میده استفاده شده و رنگها در این نمایشگر مانند سامسونگ اغراق آمیز نیست،قیمتش هم که خیلی پایین اومده فقط htc 10 در دو مدل تولید شده که مدل اسنپدراگون ۸۲۰ باید مد نظر باشه.

  17. امیر رحمتی

    ببخشید من می خوام یه فبلت حدود ۱,۶۰۰,۰۰۰ بگیرم تو أین قیمت هرچی گشتم به سونی زد۵ پرمیوم و هواوی میت۸ و الجی وی۱۰ رسیدم بنظرتون با توجه به اینکه من زیاد با گوشیم بازی می کنم و باطری ، صفحه نمایش و دوربین برام مهمه
    اگه میشه بهم کمک کنید.

    1. محمد قریشی

      سلام
      از نظر باتری هواوی میت ۸ از همه گزینه ها بهتره در نتیجه برای بازی مناسب تره ولی نسبت به Z5 پرمیوم گرافیک ضعیف‌تری داره. به‌ترتیب هواوی میت ۸، زد ۵ پرمیوم و ال‌جی V10 برای خرید مناسب هستند.

  18. بازکه بررسی غیر تخصصی انجام دادید! چطور میگید زد۳ پلاز فرفی با زد۳ نداره!؟ سی پی یو بهتر گرافیک بهتر صفحه نمایش بهتر پشتیبانی بهتر دوربین بهتر طراحی بدون نیاز به درپوش اینا کمه به نظرتون!؟
    بعدشم تو قسمت معایب a5 باید می نوشتید کلا عیب داره چون هیچ جای این گوشی به قیمتش نمیخوره کاملا میان رده هستش و فوقش ۸۵۰ تومن میرزه!! مگه اینمه خواسته باشید به زور یه مدل سامسونگ تو لیست بذارید!

    1. محمد قریشی

      سلام
      اگرچه قدرت اکسپریا Z3 پلاس افزایش یافته ولی در هنگام استفاده از این قدرت، دستگاه کاملا داغ می‌شود که علاوه بر ایجاد لگ در محیط کاربری و اذیت کردن کاربر، کاهش شارژدهی باتری را نیز به‌همراه دارد. کیفیت دوربین نسبت به Z3 بهبود داشته ولی گرمای تولید شده باعث بسته شدن برنامه دوربین می‌شود که وقتی دوربین در دسترس نباشد، کیفیت آن اهمیتی ندارد. متاسفانه سامسونگ به‌علت تبدیل شدن به برترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان، معمولا محصولات خود را با قیمت بالایی عرضه می‌کند که البته مدل معرفی شده یکی از گوشی‌های هوشمند محبوب این برند در کشور ما است که طرفداران خاص خود را دارد. هیچ اجباری برای قرار گرفتن دستگاهی از سامسونگ در لیست بالا نیست ولی سعی می‌شود از تمامی برندهای مطرح، یک نماینده در لیست پیشنهادی ما وجود داشته باشد تا نیاز تمامی کاربران پوشش داده شود.

  19. بهترین گوشی سونیz5
    صفحه نمایش۵.۲ اینچی
    ضد آب
    ۳۲ گیگ حافطه داخلی
    کیفیت صفحه فول اچ دی ۴k
    وخیلی امکانات دیگه
    سونی z5 بخری بهتره

  20. ممنون از همتون خودم زد ۵ رو دوس دارم خیلی شیکه ولی انتخاب بین اس ۶ و زد۵ کمی برام دشواره

    مرسی که وقت گذاشتین

      1. نیازم باتری خوب چون اهل بازی هستم صفحه نمایش با کیفیت ک چشم رو اذیت نکنه و وبگردیست
        دوربین واسم مهم نیست

        1. محمد قریشی

          اگر حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت برایتان کفایت می کند،گلکسی s6 را انتخاب کنید، در غیر اینصورت z5 را خریداری کنید

        2. محمد قریشی

          گرمای تولیدی S6 کمتر و شارژدهی باتری آن بهتر است که نیاز شما به بازی را بهتر پوشش می‌دهد. صفحه نمایش بستگی به خودتان دارد که رنگ‌های طبیعی را بیشتر می‌پسندید یا اغراق شده البته برای S6 در حالت Basic رنگ‌ها غلظت کمتری دارند

  21. سلام و خسته نباشید

    بین سه گوشی اس شیش سامسونگ و الجی جی ۴ و زد ۵ سونی کدومش انتخاب میکنید؟
    قیمتش مهم نیست فقط متعصبانه نظر ندید واقعیت رو بگید مرسی

    1. سلام من بخوام واسه خودم بخرم سونی میخرم چون زیبایی و حسگر انگشت و پشیبانی نرم افزاری داره.
      اس ۶ نمیخرم چون واقعا طراحیشو دوست ندارم(اس ۷ عالیه)
      جی ۴ هم باطری و نبود حسگر و البته کمی بد ریخت(نظر شخصیمه)
      شما ببین چه انتظاری از گوشی داری و بعد متناسب با نیازت یکی رو انتخواب کن.

      1. ولی به نظر من گوشی های سامسونگ نه طراحی زیبایی دارن و نه اینکه امکانات پیشرفته. یه سری فناوری که همه شون تو همه مدل ها هی تگرار میشه. من بیشترین میزان داغ شدن گوشی و هنگ کردن رو تو گوشی های سامسونگ دیدم. توصیه میکنم گوشی های ال جی رو امتحان کنی مخصوصا پرچمدارهاش … مثلا از جی ۲ به بعد گوشی های پیشرفته خوبی زده. جی ۳، جی۴، جی ۵

    2. من با توجه به کار کردنم با همشون میگم جی۴
      خودمم زد۵پریمیوم دارم اما جی۴ واقعا سرتره علی الخصوص دوربین و آنتن دهی کیفیت و بلندی صداب بسیار مطلوبی هم داره و نمایشگر عالی
      اس۶ رو بخاطر آمولد بودنش دوست ندارم زرد بودن رنگ سفید و نارنجی بودن رنگ قرمز رو اصن نمیپسندم
      زد۵ هم بجز دوربین هم سطح دوتای دیگه اس
      موفق باشید

    3. سلام ب نظرم سونی زد۵ بخری بهتره
      الجی جی ۴ خیلی زود باتریش خالی میشه چون صفحه ش کواید اچ ی
      سامسونگم همینطور و رابط کاربری بد تاچ ویز
      دوربین سونی در حالت دستی اگه بلد باشی کیفیتش از جی۴ اس۶ بهتر ولی تو اتو ماتیک مثه جی۴ صداشم خوبه باتریش از جی۴ و اس۶ بهتره

      1. من جی ۴ دارم اصلا هم زود باتریش خالی نمیشه. خیلی هم راضی ام . تمام روز باتری رو نگه میداره. استفاده من در حد متوسط هستش . ربطی به نوع نمایشگرش نداره. این نمایشگر ۲۵ درصد صرفه‌جوتر از مدل‌های دیگه است و با اینکه روشن تر هست اما انرژی کمتری نسبت به مدل های قبلی مصرف میکنهو من کاملا راضی ام . هم از نور و کیفیت صفحه نمایش و هم از عمر باتری با توجه به نحوه استفاده من.

    4. داداش بهت بگم که سونی z5 به خاطر استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ خیلی داغ میکنه و موقعی که داغ میکنه گوشی حی لگ میزنه و روان کار نمیکنه..گوشیه الجی جی۴ هم یک اینکه باتریش نسبتا ضعیفه و یکی هم اینکه مشکل سوختن برد دارن اگه تو نت سرچ کنی میبینی که بیشتر افراد این مشکل رو داشتن سوختن برد گوشی… .واسه همین من بهت سامسونگ اس۶ رو پیشنهاد میدم اما تو این رنج قیمت به نظرم اگه با شرکتهای چینی مشکل نداری هواوی پی۹ وبهتر از اون xiaomi mi 5s بهترین گزینه هست قیمتش ۱/۵۰۰ هستش

      1. xiaomi mi 5s رو البته ۱۴۰۰ هم میتونی پیدا بکنی ..صفحه نمایش فول اچ دی ..چیپ اسنپدراگون ۸۲۱ که فعلا تو بازار بهترینه ..دوربین قوی .باتریه قوی ..طراحیه زیبا و جنس بدنه با کیفیت کلا تو این رنج قیمت حرف نداره

    5. z5 گرونتره و جدیدتر طبیعیه که امکاناتش از گوشی های رقیب تو سالهای قبل بهتر باشه.
      اگه z5 رو با G5 مقایسه کنی فکر کنم بهتر باشه و تو بعضی زمینه ها هر کدوم برتری دارند.

    6. به نظر من اکسپریا ایکس رو باید با پرچمدار اس ۶
      مقایسه کرد و از بقیه گوشی ها نام برده شده ارزش خرید بسیار بالایی دارد شما میتونید در سایت gsm Arena بررسی تخصصشو ببینید

    7. هواو نوا پلاس برتری داره نسبت به اینا.رابطه کاربری سونی ک کلن انگار گوشی اسباب بازیه ساموسنگم خوشم نمیاد اما هواوی دمش گرمه

    8. بهترین صفحه رو s6خوش دست هم هست . G4 طراحی قشنگی داره و صفحه بزرگتر. سمت سونی هم نرو چون تو این سال ها پیشرفتی نکرده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH