سامسونگ گلکسی J7 پرو و J7 مکس معرفی شدند

کمپانی سامسونگ که پرچم‌دار محصولات اندرویدی در دنیاست با عرضه سری J علاقه‌مندان بسیاری را به زمره مشتریان خود افزود. سری گلکسی J، در کشور هند به دلیل عملکرد فوق‌العاده، طرفداران زیادی دارد و مردم این کشور منتظر عرضه دو محصول جدید از این سری به نام گلکسی J7 پرو و گلکسی J7 مکس هستند.

ویژگی جالب‌توجه این دو مدل از سری J، داشتن دو دوربین 13 مگا پیکسلی است که یکی در جلو و دیگری در عقب نصب شده است. هر دو گوشی فلش‌های LED و دیافراگم‌های روشن برای عکس‌برداری بهتر در شرایط کم نور دارند (f/1.7 عقب، f1.9 جلو).

لنزهای سریع f/1.7 تاکنون برای محصولات درجه‌ یک و منحصربه‌فرد سامسونگ عرضه شده است. دوربین اجتماعی یا Social camera یک ویژگی جدید سامسونگ برای ویرایش و اشتراک‌گذاری آنی عکس‌هاست. این خصوصیت این‌گونه است که شما می‌توانید از بین مخاطبین خود در فیس‌بوک، مسنجر و واتس‌آپ، تعدادی را گلچین نموده و بلافاصله با گرفتن یک عکس، آن را در اختیارشان قرار دهید.

ساختن استیکرهای زنده، اسنپ‌چت، AR افکت و همچنین استیکرهای قدیمی از مزایای دیگر این دو گوشی جدید است. J7 پرو سیستم پرداخت سامسونگ را در اختیار داشته و J7 مکس نیز در عوض پی مینی (Pay mini) را دارد.

هر دو گوشی سیستم یکپارچه خرید کشور هند را ساپورت نموده و می‌توانند کارت اعتباری و دبیت کارت شما را ذخیره داشته باشد. هر دو به اسکنر اثرانگشت مجهز هستند.

Galaxy J7 Pro

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080pسوپر AMOLED است و با چیپست اگزینوس 7870، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت عرضه شده است. این گوشی باتری 3600mAh را بر روی خود داشته و در اواسط ماه جولای و با قیمت 330 دلار وارد بازار می‌شود.

J7 pro

Galaxy J7 Max

جی7 مکس صفحه نمایش 5.7 اینچی فول اچ‌دی داشته و پردازنده آن Mediatek Helio P20 بوده که با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. باتری این گوشی نیز 3300mAh است. این مدل در 20 ماه ژوئن و با قیمت 280 دلار عرضه خواهد شد. J7 مکس با نوار براق هشدار دهنده دور دوربین عقب خود به بازار خواهد آمد.

j7 max

هر دو گوشی با رنگ بدنه مشکی و طلایی، سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا و حافظه قابل‌ ارتقا عرضه خواهند شد. هر دو مدل ارتباط LTE داشته و دو سیم‌کارته هستند.

9 در مورد “سامسونگ گلکسی J7 پرو و J7 مکس معرفی شدند”

  1. منمj7proخریدم و از همه چیش راضیم.باتریش عالیه.کیفیت خوبی داره.حافضش کمی کمه که اون هم با گزاشتن رَم۲۵۶g داخل گوشی رفع میشه.خیلی زیباست.سرعتش عالیه.و…

    به نظر گوشیه محشری هستش و عالیه???

    1. چیپستش فرق میکنه
      در اولی از چیپست قوی تری برای پرداش استفاده شده
      و در دومی چیپستش کمی ضعیف
      باطری اولی قوی تر از دومی هستش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH