آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با گلکسی نوت ۷

تا به‌حال اطلاعات زیادی از طراحی و امکانات گلکسی نوت ۷ می‌دانیم، اما حالا اطلاعات و اخبار جدیدی درباره کارکردهای این فبلت هیجان‌انگیز منتشر شده است. طبق این اخبار جدید، در گلکسی نوت ۷، سامسونگ طراحی و کارکرد S Pen را بهبود داده است. این نسخه از S Pen،‌ مجهز به بلوتوث LE است که دقت مجاورت را افزایش می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد که مدت زمان طولانی‌تری از S Pen استفاده کنند. همچنین سامسونگ ظاهر S Pen را باز طراحی کرده است. البته سامسونگ در این کار آزادی عمل زیادی ندارد، اما می‌توان حدس زد که دکمه‌های قابل کلیک که در گلکسی نوت ۵ معرفی شد، بازطراحی شوند.

Air Command نیز به دو ویژگی جدید مجهز شده است: دیکشنری و قابلیت صحبت کردن! در مورد دیکشنری، کاربران قادر خواهند بود که براحتی کلمات را از یک زبان به زبان دیگر ترجمه کنند. مورد دوم نیز احتمالا قابلیتی مشابه تبدیل نوشتار به گفتار است.

در نهایت، کاربران قادر خواهند بود با استفاده از اسکنر عنبیه، فایل‌ها،‌ اپلیکیشن‌ها، پوشه‌ها و اسناد را قفل کنند. همچنین، چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ برای این فبلت نیز تایید شده است.

اگر ویژگی‌های قبلی و این کارکردها را در کنار هم قرار دهیم، می‌توان انتظار فبلتی بسیار عالی از سامسونگ را داشت. ارایه چینن فبلتی، رقبای سامسونگ را در شرایط بسیار سختی قرار می‌دهد.

Samsung-Galaxy-Note-7-concept-renders

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH