تصویر جدیدی از ال‌جی V20 با دوربین دوگانه منتشر شد

بر اساس اعلام رسمی شرکت ال‌جی، V20 ماه آینده معرفی می‌شود. در شایعات متعددی بیان شده که ال‌جی V20 اولین گوشی خواهد بود که به اندروید ۷.۰ نوقا مجهز است. مانند سایر شرکت‌ها، ال‌جی هم به عمد و پیش از معرفی پرچم‌دار جدیدش برخی از مشخصات آن را افشا کرده است.

Mobile Fun که یک خرده فروشی است و لوازم جانبی اکثر پرچم‌داران را ارایه می‌کند، در وب‌سایت خود صفحه‌ای برای لوازم جانبی ال‌جی V20 هم در نظر گرفته است که مطابق معمول در حال حاضر تنها شارژر و وسایلی مانند آن نمایش داده شده‌اند، اما یک کیس با نام Flexishield را هم برای این گوشی در لیست خود قرار داده که خود دستگاه هم در آن دیده می‌شود. البته این فقط یک رندر از دستگاه است و مانند سایر کمپانی‌ها، ال‌جی هم تا پیش از معرفی رسمی گوشی هیچ تصویر واقعی از آن منتشر نمی‌کند.

در این تصویر تنها بخشی از پشت دستگاه نشان داده می‌شود که درون کیس قرار گرفته است. اما این تصویر تا حدی آشناست،‌ بخش دوربین این دستگاه که در آن از یک دوربین با لنز دوگانه استفاده شده مشابه همان چیزی است که در پرچم‌دار ال‌جی،‌‌ یعنی G5 دیده‌ایم.

در پایین دوربین هم کلید پاور قرار دارد که مانند سایر گوشی‌های ال‌جی و بر خلاف G5، دوباره در قاب پشتی گوشی قرار گرفته و سنسور تشخیص اثر انگشت را هم در خود جای داده است. اما مشخص نیست که ال‌جی V20 هم مانند G5 ماژولار خواهد بود یا خیر، زیرا سیاست‌های ال‌جی در تولید خانواده V و  G با هم متفاوت است. این شرکت کره‌ای مدعی است که اولین عرضه کننده‌ گوشی‌های ماژولار در جهان است، با این وجود و با مانور فراوان روی این ویژگی‌ G5، این گوشی آن طور که ال‌جی انتظار داشت مورد استقبال واقع نشد. ال‌جی پیش‌تر اعلام کرده بود که ماژول‌های G5 که دوستان خوانده می‌شوند با گوشی‌های هوشمند آینده این شرکت هم سازگار هستند. بنابراین اگر ال‌جی در رابطه با خانواده V تجدید نظر کرده باشد، ممکن است V20 تبدیل به دومین گوشی ماژولار این شرکت شود.

lg-v20-flexishield

3 در مورد “تصویر جدیدی از ال‌جی V20 با دوربین دوگانه منتشر شد”

    1. ال جی V20 هنوز معرفی نشده. با این تصاویری که درز میکنه و شایعه است نمیشه تصمیم گرفت. من تو سایت های دیگه عکسای دیگه ایی دیدم که خیلی با این تفاوت داشت. با توجه به اونا، ال جی V20 قطعا یه بار دیگه مثل V10 ابتکار و خلاقیت ال جی رو در طراحی نشون میده. من که بی صبرانه منتظر اعلان رسمی اون هستم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH