تصویر اچ‌تی‌سی One A9S منتشر شد؛ یک کپی دیگر از آیفون!

اچ‌تی‌سی سال گذشته با یک تلفن هوشمند میان‌رده که شباهت زیادی به آیفون‌های اپل داشت، سر و صدای زیادی به پا کرد. One A9 اچ‌تی‌سی مدت زیادی است که در بازار موجود است و زمان آن رسیده که تغییراتی را به خود ببیند. امروز یک تصویر از One A9S اچ‌تی‌سی منتشر شد که به نظر می‌رسد که در طراحی این محصول، توجه بسیار زیادی به آیفون‌های اپل شده است. حتی روش نام‌گذاری آن (اضافه شدن حرف s به انتهای مدل قبل) نیز از محصولات اپل الهام گرفته شده است. اپل معمولا زمانی از این اسم استفاده می‌کند که نخواهد تغییرات بنیادی زیادی روی آیفون‌های خود ایجاد نماید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، کمپانی اچ‌تی‌سی برای اینکه تغییری در طراحی خود به وجود آورد، دوربین پشت دیوایس که در مرکز آن قرار داشت را به گوشه چپ انتقال داده و دوربین جلوی دستگاه را نیز به مانند دوربین پشت، به قسمت چپ منتقل کرده است. با تغییری که در محل قرارگیری دوربین پشت دستگاه ایجاد شده و با نگاه به پشت بدنه One A9S، می‌توانیم شاهد یک آیفون باشیم که در صورت نبود لوگوی HTC در مرکز بدنه، حتی این شک و شبهه به وجود می‌آمد که بدنه این دیوایس همان بدنه آیفون است!

htc-one-a9s

تنها تغییری که در این محصول با آیفون‌های اپل می‌توان پیدا کرد، دکمه هوم آن است که در آیفون این دکمه به حالت دایره‌ای بوده و در One A9S به صورت بیضی شکل و کشیده است.

تصویر بالا همانطور که مشاهده می‌کنید، توسط Evan Blass با نام کاربری evleaks@ منتشر شده است. وی گفته که One A9S در نمایشگاه IFA امسال که در برلین برگزار می‌شود، رونمایی می‌گردد.

2 در مورد “تصویر اچ‌تی‌سی One A9S منتشر شد؛ یک کپی دیگر از آیفون!”

    1. مهدی ده نبی

      سلام دوست من ?

      اگر دقت کنی تو متن به این موضوع اشاره شده عینا. گفته شده که تنها تغییر آن با آیفون دکمه هوم دیوایسه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH