یک فرصت ویژه برای معروف شدن در اینستاگرام (افزایش فالوور و لایک های اینستاگرام)

این روزها اینستاگرام با بیش از ۱۳ میلیون نصب فعال در ایران، یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. تقریبا اغلب افرادی که در اینستاگرام فعالیت دارند، از داشتن فالوورها و لایک‌های بیشتر بدشان نمی‌آید و عده‌ای با قراردادن مطالب جالب به دنبال فالوور و لایک‌های بیشتر هستند و عده‌ای نیز دوست دارند سریع‌تر به فالوور و لایک‌های بیشتر برسند.

در ادامه یکی از بهترین و بزرگ‌ترین برنامه‌های افزایش فالوور و لایک‌های اینستاگرام با قابلیت‌های منحصر به فرد، همچون کسب درآمد، انتخاب استان و… را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

رابط کاربری آسان و سریع

اولین موضوعی که بعد از اولین ورود به برنامه توجه شما را جلب خواهد کرد، رابط کاربری ساده و متفاوت آن است که دسترسی شما را به تمامی بخش‌های برنامه فراهم خواهد کرد.

insta-plus2

افزایش فالوورها و لایک ها در چند قدم ساده

در این برنامه با چند کلیک ساده و انتخاب تعداد فالوور و لایک‌های مورد نظر می‌توانید برای حساب اینستاگرام و تصاویر ارسالی خود در اینستاگرام فالوور و لایک دریافت کنید.

موضوع جایی جالب می‌شود که امکان انتخاب استان مورد نظر را نیز برای دریافت فالوور و لایک خواهید داشت.

insta-plus3

اگر آنفالو شدیم…؟

لازم به ذکر است که تمامی فالوور و لایک های دریافتی توسط اشخاص حقیقی با حساب های واقعی اینستاگرام صورت می گیرد و در صورتی که حساب شما توسط فرد مورد نظر آنفالو شود، سکه های خرج شده ی شما همگی باز خواهند گشت.

چگونه سکه بدست آوریم؟

برای افزایش فالوور و لایک نیاز به سکه خواهید داشت. برای بدست آوردن سکه می‌توانید به فالوو و لایک کردن دیگران بپردازید، برنامه را به دیگران معرفی کنید، در مسابقه های گوناگون برنامه شرکت کنید، از سکه‌های هدیه استفاده کنید و یا از فروشگاه آن‌ها را به راحتی خریداری کنید.

کسب درآمد با راه اندازی فروشگاه

یکی از امکانات تقریبا منحصر به فرد این برنامه، امکان دریافت لایک و فالوور برای دیگران است. شما می‌توانید در سایت یا صفحه خود، فروشگاه فروش لایک و فالوور راه اندازی کنید و از طریق برنامه اینستاپلاس برای دیگران لایک و فالوور گرفته و به کسب درآمد بپردازید.

امکانات کلیدی برنامه: در مجموع می توان امکانات زیر را برای نرم افزار اینستاپلاس ذکر کرد

  • امکان دریافت فالوو و لایک از استان مورد نظر
  • امکان کسب درآمد با راه اندازی فروشگاه فروش فالوور و لایک برای دیگران
  • دریافت سکه رایگان با کد هدیه
  • دریافت سکه رایگان با معرفی برنامه به دیگران
  • دریافت سکه رایگان با فالوو و لایک خودکار
  • بازگشت سکه در صورت آنفالوو
  • انتقال بدون کارمزد سکه
  • پیگیری سفارشات و آمارهای دقیق تغییرات سکه ها و انتقال سکه
  • پشتیبانی آنلاین برای رفع مشکلات شما

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه به وب سایت http://instaplus.ir مراجعه کرده و برای دریافت این برنامه از لینک‌های زیر استفاده کنید:

دانلود مستقیم از اینستا پلاس

bazar-logo-1-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH