سامسونگ برای ارایه گوشی‌های تاشو تردید دارد!

در دو سال اخیر شایعات زیادی از گوشی هوشمند تاشو سامسونگ شنیده‌ایم که در دسته‌ای جداگانه نسبت به بالارده‌ها قرار می‌گیرد. براساس گزارشات گذشته سامسونگ این رده از گوشی‌های هوشمند را برای زمان رکود در بازار دستگا‌ه‌های پرچمدار در نظر داشت تا با معرفی مدل‌های خاص دوباره به فروش محصولات خود رونق دهد، البته براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، سامسونگ برای معرفی دستگاه‌های تاشو دچار تردید شده است.

براساس ادعا یک گزارش جدید از کشور کره جنوبی، سامسونگ می‌ترسد که بازار از دستگاه‌های تاشو این شرکت استقبال نکند درنتیجه تا امروز محصول تاشو خود را معرفی و عرضه نکرده است. این غول تکنولوژی مطمئن نیست که این دستگاه تاشو آنطور که می‌خواهد مورد استقبال قرار گیرد و فروش بالایی را تجربه کند.

این نگرانی کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد چراکه هم‌اکنون هیچ گوشی هوشمند تاشو مناسبی در بازار وجود ندارد، بنابراین درصورت عرضه این مدل با دستگاه خاصی روبرو خواهیم شد که البته نمی‌توانیم نسبت به واکنش کاربران در برابر این ایده نظر قطعی بدهیم. این منبع صنعتی اعلام کرده که پس از معرفی گلکسی نوت ۷ و مشکلات پیرامون آن، سامسونگ برای معرفی دستگاه‌های جدید و استفاده از قطعات احتیاط بیشتری می‌کند.

سامسونگ اختراعات ثبت شده (پتنت) زیادی در رابطه با گوشی‌های هوشمند تاشو دارد درنتیجه تولید انبوه این‌گونه دستگاه‌ها برای آن کار سختی محسوب نمی‌شود. با‌این‌حال اگر این شرکت کره‌ای می‌خواهد تا دستگاه‌ جدیدش مانند گلکسی نوت ۷ در شعله‌های آتش خاکستر نشود، باید تا معرفی گوشی هوشمند تاشو آن صبر کنیم.

greens-note-7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH