SEGA یک بازی جدید در سبک مربیگری فوتبال به نام Football Manager Touch 2017 را منتشر کرد

توسعه دهنده بازی Sports Interactive و خالق سری بازی‌های محبوب Football Manager، یک بازی جدید در سبک شبیه‌ساز مربی‌گری را منتشر کرده است. این بازی Football Manager Touch 2017 نام دارد و به‌تازگی در پلی‌استور و اپ‌استور عرضه شده است، البته این بازی رایگان نیست.

Football Manager Touch 2017 وعده داده است این بازی کامل‌ترین تجربه از مربی‌گری فوتبال در اسمارت‌فون‌ها محسوب می‌شود. Football Manager Touch 2017 در دو نسخه موبایل و تبلت عرضه شده است. نسخه تبلت در حال حاضر برای خرید موجود است اما برای دریافت نسخه تلفن همراه می‌بایست تا ۱۷ نوامبر یا ۲۷ آبان ماه صبر کنید. این بازی با مبلغ ۱۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود که برای یک بازی موبایلی بسیار زیاد است. اگر پول برایتان اهمیت ندارد با خرید این بازی می‌توانید به ۱۳۰ لیگ معتبر از سرتاسر دنیا دسترسی داشته باشید و تعداد بسیار زیادی بازیکن را مدیریت کنید.

هم‌چنین Sports Interactive که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت سگاست اعلام کرده است که در بازی جدید از یک موتور سه بعدی بهبود یافته استفاده شده است که از جمله مزایای آن می‌توان به انیمیشن‌های بیش‌تر و هم‌چنین هوش مصنوعی قدرتمندتر اشاره کرد. علاوه بر این‌ در نسخه جدید حالت Challenge و مربی‌گری نیز با بهبودهای زیادی همراه بوده است.

نسخه آی‌او‌اس بازی Football Manager Touch 2017 در حال حاضر تنها برای تبلت‌های آی‌پد ایر ۱ و ۲، آی‌پد پرو ۱۲.۹ و ۹.۷، آی‌پد مینی ۲، ۳ و ۴ قابل دریافت است و نسخه اندرویدی برای تمامی تبلت‌های با اندروید بالاتر از ۴.۴ قابل استفاده است.

football-manager4

football-manager2

football-manager3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH