بررسی بازی سیل جمعیت

معرفی بازی شهر شلوغ Crowd City

شهر شلوغ نام یکی از بازی‌های سرگرم‌کننده است که علی‌رغم سادگی می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند. بازی Crow City به طور همزمان روی دو هدف رکورد زدن و شکست دادن رقبا تمرکز دارد، از آن سبک بازی‌‌هایی که مناسب بازی کردن در اوقات فراغت، مترو و… است.

بازی شهر شلوغ همانطور که از اسمش هم پیداست، بر مبنای شلوغی شهر و ازدحام و جمعیت گروه شما ساخته شده است. هدف این بازی افزایش جمعیت دسته خودتان تا زمانی که همه رقبا را شسکت دهید یا زمان بازی به اتمام برسد است. بعد از نصب این بازی حدوداً ۱۰۰ مگابایتی مستقیماً وارد صفحه اصلی آن می‌شوید.

مکانیزم بازی شهر شلوغ چگونه است؟

ابتدا درباره مکانیزم بازی توضیح دهیم، بعد از ورود به بازی شما یک اسکین یا همان شخصیت منحصر به فرد دارید که به وسیله آن با دیگر کاربران متمایز می‌شوید. این اسکین تنها فاکتور شخصی‌سازی بازی است و جذابیت‌های ظاهری آن تقریباً به همین یک مورد خلاصه می‌شود، البته نام کاربری هم مورد دیگری است که قابل شخصی‌سازی است.

دانلود بازی شهر شلوغ crowd city برای اندروید و iOS

در هر دست ۱۰ بازیکن حضور دارند و ۲ دقیقه زمان بازی است، برنده شدن قبل از دو دقیقه نیز با کشتن تمامی بازیکنان امکان‌پذیر است. شما باید سعی کنید با اعضای دسته‌های جمعیتی رقبا در این شهر شلوغ که کمتر از شما هستند برخورد کنید و آن‌ها را جذب خود کنید. در تقابل دو دسته، دسته‌ای که جمعیت آن بیشتر است دسته دیگر را جذب خود می‌کند و اعضایش بیشتر می‌شود. با کشتن کامل یک دسته، 10 نفر به جمعیتتان اضافه می‌شود و یک کیل هم به نام شما ثبت می‌شود.

در این بین یکسری اعضای خنثی که با رنگ سفید مشخص شده‌اند نیز وجود دارند که می‌توانید با آن‌ها جمعیت دسته خود را بیشتر کنید، همه‌ی کاربران امکان جذب این اعضای خنثی را دارند، کاربرد اصلی این اعضای سفید، برای شروع بازی یا زمانی است که تعداد اعضای دسته شما بسیار کم شده است.

هر چه جمعیت دسته شما بیشتر باشد قدرت بیشتری دارید، در زمانی که جمعیت شما کمتر است باید سعی کنید از دسته‌های بزرگ و قوی فاصله بگیرید تا جذب آن‌ها نشوید.

اطلاعات صفحه بازی Crowd City

در صفحه شلوغ این بازی اطلاعات مختلفی وجود دارد، در بالا سمت راست می‌توانید رتبه‌بندی شرکت‌کننده‌ها در شهر را مشاهده کنید. در بالا سمت چپ هم تعداد کیل‌ها و زمان باقی مانده از بازی قابل مشاهده است. فلش‌های مختلف اطراف زمین هم نشان‌دهنده موقعیت هر بازیکن در زمین بازی به علاوه تعداد اعضای آن‌هاست. این فلش‌ها یکی از راهنما‌های مهم بازی هستند که شما به وسیله آن‌ها تشخیص می‌دهید، که به سمت کدام دسته بروید تا بتوانید بیشترین سود را ببرید و البته از دسته‌های قوی‌تر از خودتان هم دوری کنید تا حذف نشوید.

آیتم رقابتی دیگر این بازی بیشترین رکورد شما در تعداد اعضای دسته است، که در صفحه اصلی با یک عدد مشخص شده است. با افزایش لول می‌توانید آیتم‌ها و اسکین‌های مختلف را نیز دریافت کنید.

اگر بازی های دیگری در سبک‌های مختلف یا مثل Crowd City می‌خواهید، از دسته‌بندی موجود در لیست بهترین بازی های اندروید و iOS استفاده کنید.

گزینه‌های منوی اصلی بازی شهر شلوغ

در صفحه اصلی گزینه‌های مختلف به همراه چند آمار وجود دارد:

  • در بالا سمت چپ می‌توانید بهترین رکورد خود را مشاهده کنید.
  • بالا سمت راست گزینه حذف تبلیغات که البته به صورت پولی است و امکان پرداخت در ایران وجود ندارد.
  • در بخش تنظیمات گزینه‌های فعال و غیر فعال کردن ویبره، حریم خصوصی و حذف تبلیغات وجود دارد.
  • کمی پایین‌تر بخش اسکین‌های بازی وجود دارد که می‌توانید اسکین‌های مختلف را انتخاب کنید تا تمام دسته شما در شهر شلوغ به آن شکل در بیایند.
  • در زیر همین بخش هم نام کاربری‌تان است که می‌توانید به نام‌های مختلف تغییر دهید.
  • در پایین‌تر هم لول و گزینه play وجود دارد.

تقریباً تمامی بخش‌های بازی را بررسی کردیم و در انتها هم خلاصه‌ای از مشخصات آن را نیز ببینیم.

Crowd City
تعداد دانلود گوگل پلی: بیش از 100 میلیون بار
امتیاز کاربران گوگل پلی: 4.0
حجم اولیه: 117 مگابایت
سیستم عامل‌های موجود: Android, IOS
حداقل اندروید مورد نیاز: 5.0دانلود برنامه و بازی اندروید از گوگل پلیدانلود بازی و برنامه اپل از اپل استور

جمع بندی

شعر شلوغ یا همان Crowd City یکی از بازی های سرگرم‌کننده است که به عنوان یک بازی رکوردی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت از آن یاد می‌شود. این بازی پیچیدگی خاصی ندارد و به راحتی قابل درک است. شما هم اگر بازی های دیگری در این سبک سراغ دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

1 در مورد “معرفی بازی شهر شلوغ Crowd City”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH