بهترین بازی های آفلاین

معرفی 25 تا از بهترین بازی های آفلاین اندروید و ایفون که باید قبل از مرگ تجربه کنید

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی 25 تا از بهترین بازی های آفلاین گوشی بپردازیم تا بتوانید بدون نیاز به اینترنت از بازی کردن در گوشی لذت ببرید.

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که دسترسی به اینترنت نداشته باشید. نبود اینترنت به معنای نبود شبکه‌های اجتماعی، وب‌گردی، تماشای ویدئو و بازی‌های آنلاین مورد علاقه‌تان است. در این مواقع بسیاری از ما حوصله‌مان سرخواهد رفت و اگر سرگرمی دیگری نداشته باشیم، کارمان تمام است و باید بنشینیم و منتظر لطف خدا و خدمات دهنده اینترنت‌مان بمانیم.

در این مقاله فقط به معرفی بازی‌های آفلاین گوشی می‌پردازیم، اگر مایل هستید بهترین‌های هر ژانر را بدانید، سری به مقاله بهترین بازی موبایلی در ژانرهای مختلف بزنید که در آن به معرفی بیش از 100 تا از بهترین بازی‌های اندروید و iOS می‌پردازیم.

شاید یکی از بهترین راه‌های نجاتمان در این مواقع، یک بازی بدون نیاز به اینترنت باشد تا کمی خودمان را سرگرم نگه داریم. در این مقاله به معرفی 25 تا از بهترین بازی‌های آفلاین گوشی خواهیم پرداخت که با جذابیت‌های بصری، صوتی و یا گیم‌پلی که ارائه می‌دهند، شاید شما را در هنگام اتصال اینترنت نیز پای خود نگه دارند.

اگر حوصله خواندن متن را ندارید، در ویدئو زیر به صورت کامل بازی‌ها را همراه با توضیحات بیشتر و تریلر معرفی کرده‌ایم:

Shadow Fight 3

اگر به بازی‌های مبارزه‌ای علاقه دارید، یکی از بهترین بازی‌ های آفلاین برای شما می‌تواند شدو فایت باشد.

نسخه سوم این سری را می‌توان بهترین آن دانست. به کمک سلاح‌های متنوع بازی با انواع دشمنان قدرتمند رو‌به‌رو خواهید شد تا در حالت داستانی بازی برای مدت‌ها سرگرم شوید. بازی دارای انیمیشن‌های جذابی است که حس مبارزه را به مخاطب القا می‌کند.


Old Man’s Journey

داستان بازی در مورد پیرمردی است که پس از دریافت یک نامه فورا وسایل خود را جمع می‌کند و عازم یک سفر می‌شود. سفری در دنیای زیبای بازی که ما نیز او را همراهی خواهیم کرد.
گرافیک هنری بازی بسیار چشم نواز بوده و صحنه به صحنه مخاطب را به وجد می‌آورد. داستان بازی زیبا و احساسی بوده و پازل‌های آن به خوبی طراحی شده‌اند. این بازی همچنین جوایز متعددی برنده شده است.
بهترین بازی های آفلاین


Dead Cells

یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر پیکسلی دوبعدی که اول برای کنسول‌ها عرضه شد و بعد از به‌دست آوردن موفقیت‌های بسیار، بر روی پلتفرم‌های موبایل نیز عرضه شد و عنوان یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید را نیز از آن خود کرد.

بهترین بازی افلاین اندروید

این بازی بعد از عرضه، جوایز زیادی را دریافت کرد و با استقبال بسیار گرم طرفداران نیز مواجه شد. گرافیک بازی پیکسلی و بسیاز دیدنی‌ست و رنگ‌بندی جذابی دارد. بهترین نقطه قوت بازی، گیم‌پلی هیجانی و چالشی آن است که می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند.


Oddmar

با وایکینگ بامزه داستان به نام آدمار همراه شوید تا بفهمید که چرا ناگهان تمامی مردم شهر ناپدید شده‌اند. روایت بازی جذاب است اما از آن جذاب‌تر گرافیک بامزه آن بوده که بسیار دلنشین است.

بهترین بازی های آفلاین

آدمار که به تازگی قدرت پرش‌های بلند را به دست آورده با موجودات مختلف به نبرد خواهد پرداخت و در گیم‌پلی ساید اسکرولر بازی به بالا رفتن و پایین آمدن مشغول‌تان می‌کند.


The Banner Saga

یک بازی دوبعدی با آرت و داستانی بسیار جذاب!

بهترین بازی های آفلاین

این اثر هنری زیبا یک بازی تاکتیکال استراتژیک است که داستان آن در دنیای فانتزی وایکینگی رخ می‌دهد. صداگذاری‌ها، طراحی‌ها و حتی انیمیشن‌های ساخته شده در این بازی همه و همه به بهترین شکل اجرا شده‌اند تا در نهایت تجربه صوتی و بصری بسیار خوبی از این به بازی به همراه داستان شنیدنی آن داشته باشید.


Alto’s Odyssey

آلتو و دوستانش در صحرا و بیابان‌ها به اسکیت سواری خواهند پرداخت و ما نیز با او همراه خواهیم شد.

بهترین بازی های آفلاین

شاید در این لیست، ساده‌ترین گیم‌پلی را داشته باشد اما از گرافیک و صداگذاری گرفته تا همین گیم‌پلی و موسیقی، بازی می‌گوید که می‌خواهد آرامش بی‌اندازه‌ای به شما بدهد. بسیاری گیم‌پلی ساده بازی را معتاد کننده می‌دانند و شاید متوجه شوید که به صورت ناخودآگاه در اوقات فراغت‌تان مشغول تجربه این بازی هستید.


Asphalt 8: Airborne

یکی از بازی‌هایی که برای نمایش قدرت سخت‌افزاری گوشی استفاده می‌شود، همواره از سری آسفالت بوده است.

اگر به بازی‌های ریسینگ علاقه دارید یکی از بهترین تجربه‌هایی که می‌توانید روی گوشی داشته باشید بازی آسفالت 8 است. از گرافیک خیره کننده بازی گرفته تا حس خوبی که هنگام رانندگی به شما دست می‌دهد این بازی را به یکی از عنوان‌های خوب بازی‌های آفلاین تبدیل می‌کند.

بهترین بازی های آفلاین


Minecraft

نوبت به پرفروش‌ترین بازی تاریخ رسید. سری ماین‌کرفت را بر روی اکثر پلتفرم‌ها مانند گوشی همراه می‌توان تجربه کرد. بازی گرافیک و یا داستان خاصی ندارد اما آزادی عمل برای ساخت هر آنچه که تمایل دارید را در اختیارتان می‌گذارد.

بهترین بازی های آفلاین

این آزادی تا حدی زیاد است که سازه‌های بسیار عظیم و سرسام آوری را در این بازی می‌بینیم که همگی توسط مردم ساخته شده‌اند. ماین‌کرفت علاوه بر یکی از بهترین بازی های آفلاین گوشی، عناوین بسیار زیادی را یدک می‌کشد.

بهترین بازی های آفلاین

ماین کرفت همچنین در لیست بازی‌هایی که قبل از مرگ باید تجربه کنید قرار دارد. برای مطالعه کامل آن لیست، این مطلب را مطالعه کنید.

 Plants vs. Zombies 2

یکی از عنوان‌های نام آشنا میان بازی‌های گوشی و حتی پلتفرم‌های دیگر، عنوان گیاه‌ها علیه زامبی‌ها است. در این بازی باید با گیاه‌هایی که هر کدام قدرت خاص خود را دارند، مانع هجوم زامبی‌ها به باغتان شوید.

بهترین بازی های آفلاین

باید گیاه‌های درست را انتخاب کنید و در جایگاه درست قرارشان دهید چون زامبی‌ها نیز اینبار قدرت‌های ویژه‌ای دارند که کار را برایتان دشوار‌تر خواهند کرد. یکی از بازی‌های معتاد کننده این لیست Plant vs Zombies است که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

بهترین بازی های آفلاین


Rayman Fiesta Run

یکی از چشم نواز‌ترین و شنیدنی‌ترین عنوان‌های لیست است که یک بازی از معدود عناوین سری Rayman است. با شخصیت‌های بامزه و دوست‌داشتنی این بازی همراه خواهید شد تا با آهنگ‌های شلوغ و گاها خنده‌دار بازی با دشمنان خود مبارزه کنید.

بهترین بازی های آفلاین

تنوع محیطی بازی خوب است و خسته کننده نمی‌شود و هر ازچندگاهی شما را با چالشی جدید رو به رو می‌کند. مراحل بازی نیز تعداد خوبی دارد و برای طولانی مدت می‌توانید با این بازی سر و کله بزنید.

بهترین بازی های آفلاین


Hello Neighbor

یک بازی متفاوت در ژانر ترسناک که شباهت زیادی با بازی‌های ترسناکی که می‌شناسید ندارد.

برخلاف بازی‌های ترسناک که معمولا آرتی تاریک و ترسنالک دارند، این بازی آرت زیبا و خوش‌رنگی دارد. شما در این بازی در نقش یک بچه بازیگوشی هستید که قصد دارد اسرار همسایه شرور خود را برملا کند. برای این کار باید بارها و بارها به صورت دزدکی وارد خانه او شوید و دنبال مدرک بگردید. یکی از نقاط قوت بازی هوش مصنوعی قدرتمند آن است، همسایه شما، حرکات شما را پیش‌بینی خواهد کرد و برای جلوگیری از آن‌ها نقشه‌هایی خواهد ریخت!

بهترین بازی های آفلاین


Monument Valley 2

گرافیکی که چشم‌های‌تان را رنگی تازه می‌بخشد. یکی از شاهکار‌های دنیای بازی موبایل را می‌توان Monument Valley دانست. در این بازی مشغول حل پازل‌هایی می‌شوید که خلاقیت زیاد سازنده‌هایش را نشان می‌دهد.

بهترین بازی های آفلاین

این پازل‌ها براساس خطای دید ساخته شده‌اند که وقتی آن‌ها را حل کنید، حیرت زده خواهید ماند. یادتان نرود که حتما از هدفون استفاده کنید زیرا صداگذاری و موسیقی‌های این بازی بسیار گوش‌نواز و آرامش بخش ‌هستند.

بهترین بازی های آفلاین


Limbo

این بازی یکی دیگر از عناوین نام آشنای صنعت بازی است که هنگام عرضه سر و صدای بسیاری به پا کرد. در دنیای بی‌رحم و تاریک بازی به جلو حرکت کنید و سعی کنید لیمبو را زنده نگه دارید.

بهترین بازی های آفلاین

از عنکبوت‌های غول پیکر تا پازل‌هایی که اگر در حل آن‌ها اشتباه کنید، تقاصش را با جانتان خواهید پرداخت، در بازی وجود دارد. بازی همچنین بدون آن که کلامی صحبت کند، داستان عجیب و شنیدنی‌ خودش را روایت می‌کند.


Leo’s Fortune

با توپ نرم و بامزه اما جدی و بی‌اعصاب بازی یعنی لئو همراه شوید تا بفهمید که گنجینه او را چه کسی دزدیده است؟ عمه‌اش یا پسر دایی‌اش؟ او به همه مشکوک است و به سرزمین‌های مختلف سفر می‌کند تا دزد را در نهایت پیدا کند.

بهترین بازی های آفلاین

گرافیک بازی در عین واقعی بودن، فانتزی است و با ایفای نقش خوب کاراکتر‌ها و داستان شنیدنی، این بازی به یکی از عناوین مهم این لیست و یکی از بهترین بازی های آفلاین تبدیل می‌شود که تجربه آن به هر کسی پیشنهاد می‌شود.

بهترین بازی های آفلاین


Once Upon a Tower

مانند بسیاری از داستان‌ها شاهزاده خانم در قلعه‌ای زندانی شده که پر است از هیولا‌ها و تله‌های مرگبار.

اما این بار قرار نیست شوالیه‌ای برای کمک به او بیاید، بلکه قرار است خودش دست به اسلحه شود و فرار کند. همراه گرافیک کارتونی بامزه و گیم‌پلی جالب بازی که باید از طبقات پایین بیایید و با موجودات مختلف دست و پنجه نرم کنید، این بازی می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

بهترین بازی های آفلاین

 Iron Blade

بازی Iron Blade یکی از بهترین بازی های آفلاین است که تاکنون عرضه شده و علاقمندان زیادی دارد. اتفاقات این بازی در دوره قرون وسطی (قرن پنجم تا اواخر قرن 15 میلادی) در اروپا رخ می‌دهد. کاربر می‌تواند با ورود به مراحل مختلف، اطلاعات بیشتری درباره این دوره بدست بیاورد و در مورد آن کاوش کند.

بهترین بازی های آفلاین

در بازی Iron Blade شاهد خیانت قبیله‌ها و داستان‌هایی درباره جنگجویان شجاعی هستیم که با دشمنان مبارزه می‌کنند. در این بازی برای مبارزه با اهریمنان مجموعه گسترده‌ای از سلاح‌های باستانی برای شکار، جنگ و غیره وجود دارد.


Traffic Rider

شما باید در این بازی بدون اینکه به هیچ مانع یا خودرویی برخورد کنید، با موتورسیکلت خود از خیابان‌های شلوغ شهر بگذرید. در این راه، ماموریت‌های زیادی نیز دارید که باید آنها را انجام دهید.

اگر فرد بتواند با موفقیت از هر مرحله گذر کند، پاداشی دریافت می‌کند. با این پاداش نیز می‌توانید موتورسیکلت یا دوچرخه جدیدی خریداری کنید و وسیله نقلیه خود را ارتقا بخشید. در حال حاضر، 30 وسیله نقلیه در بازی وجود دارد که با استفاده از هر کدام به اوج لذت سواری در خیابان‌های شهر خواهید رسید.

گزینه‌ای برای انتخاب سطح دشواری در بازی وجود ندارد چون به تدریج زمان رانندگی در جاده افزایش می‌یابد. شما می‌توانید این بازی که در بین بهترین بازی های آفلاین نیز قرار گرفته است را از لینک‌های زیر دانلود کنید:


Crossy Road

بازی Crossy Road به عنوان یکی از بهترین بازی های آفلاین شناخته می‌شود. در روند بازی، متوجه می‌شوید که باید بدون اینکه به هر کدام از موانع برخورد کنید، از جاده بگذرید.

این کار اصلا آسان نیست؛ چرا که قطار، ماشین و رودخانه‌های زیادی در راه شما قرار خواهند گرفت. گرافیک بازی کمی مشابه Minecraft است و شما در نقش یک مرغ ظاهر می‌شوید. البته علاوه بر این کارکتر، 150 شخصیت دیگر نیز وجود دارد که تجربه بازی را بهبود می‌بخشند و شما می‌توانید مطابق سلیقه خودتان یکی از آنها را انتخاب کنید.

یکی از قابلیت‌های جالب Crossy Road این است که می‌توان آن را در تلویزیون اندروید نیز بازی کرد.


Subway Surfers

احتمالا بازی Subway Surfers را می‌شناسید؛ این بازی در بین یکی از بهترین بازی های آفلاین قرار دارد و توانسته در طی این سال‌ها توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

بهترین بازی های آفلاین

اگرچه Subway Surfers دیگر نیازی به معرفی ندارد اما باید گفت که این بازی در سال 2012 منتشر شد و همچنان در لیست پر دانلودترین بازی‌های فروشگاه گوگل پلی و سایر فروشگاه‌ها قرار دارد.

فرد در بازی باید مراقب موانعی که در هنگام دویدن بر سر راهش قرار می‌گیرند، باشد! نسخه‌های مختلفی از این بازی منتشر شده ولی نحوه بازی کردن به همان شیوه اصلی است. امکان ثبت بالاترین رکورد، باز کردن صندوق جوایز نفیس، پرواز در آسمان و غیره از جمله قابلیت‌های مهم این بازی هستند که لذت بازی را دو چندان می‌کنند.


Mini Metro

اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های آفلاین با تم مترو می‌گردید، بازی Mini Metro مناسب شماست. این بازی استراتژیک ایستگاه‌های متروی اروپا و سراسر جهان را به هم متصل کرده و فرد باید در حین بازی، بهترین راه ممکن را انتخاب کند.

بهترین بازی های آفلاین

این بازی موفق شد از همان ابتدای زمان انتشارش، به عنوان بهترین بازی آفلاین دست پیدا کند. همچنین شما می‌توانید بازی Mini Metro را از لینک‌های زیر دانلود کنید:


GRID Autosport

یکی از بهترین بازی های آفلاین GRID Autosport است؛ فرد می‌تواند پیشرفت‌های خود را به صورت آفلاین در بازی ذخیره کرده و سپس به صورت آنلاین آنها را همگام‌سازی کند.

بهترین بازی های آفلاین

در نسخه پریمیوم بازی به صورت تدریجی قفل مراحل را باز خواهید کرد، بیش از صدها ماشین مسابقه‌ای را مشاهده کرده و به طور کامل آنها را سفارشی‌سازی می‌کنید. همچنین، بازی GRID Autosport به طور کامل از کنترلرها پشتیبانی می‌کند.


 Epic Conquest

بازی Epic Conquest که در بین یکی از بهترین بازی های آفلاین قرار گرفته، در تم اکشن و حماسی ساخته شده و برای ورود به آن نیازی به دسترسی به اینترنت ندارید.

کاربر می‌تواند در سفر بزرگی که پیش رو دارد، مهارت‌های خود را بسنجد، از پادشاهی در برابر تهاجم اهریمنان محافظت کند، گرافیک‌های مختلف بصری را در تم انیمه مشاهده کرده و در دنیای جدیدی گام بردارد.

بهترین بازی های آفلاین

البته در بین بازی، دیالوگ‌های جذابی نیز بین شخصیت‌ها وجود دارد که همگی فضای دلچسبی را فراهم می‌کنند. لینک‌های دانلود را در پایین قرار دادیم:


Love Is In Small Things

در بازی Love Is In Small Things شما باید به دنبال اشیایی باشید که در بازی پنهان شده‌اند. «عشق در چیزهای کوچک است» یک بازی مناسب برای پلتفرم‌های اندرویدی و آیفون بوده و محتوای پازلی جذابی را ارائه می‌دهد.

بهترین بازی های آفلاین

در ساخت این بازی از کتابی به همین نام الهام گرفته شده است. شخصیت‌های کارتونی و انیمیشن‌های هنری فراوانی در روند بازی وجود دارند که موجب می‌شوند با بازی سرگرم‌کننده و جذابی روبرو باشیم. موسیقی متن منحصر به‌فرد یکی دیگر از مواردی است که به جذابیت بازی می‌افزاید.

این بازی در بیش از 30 فصل و 300 سطح مختلف ساخته شده و افراد باید قلب‌ها، اعداد و حروف الفبایی را که به طرز پیچیده‌ای در بخش‌های مختلف این داستان عاشقانه قرار گرفته‌اند، بیابند.


Race The Sun Challenge Edition

بازی Race The Sun Challenge Edition، یکی از بهترین بازی های آفلاین جهان است که تاکنون شناخته شده و برای پلتفرم‌های اندرویدی و آیفون ساخته شده است. شما در روند بازی سوار بر یک وسیله نقلیه بزرگ که با انرژی خورشیدی کار می‌کند، می‌شوید و باید از بین موانع گذر کنید.

بهترین بازی های آفلاین

در این مسیر از راه‌های ساده و واضح به دنبال خورشید بگردید و هر چه که به غروب نزدیک‌تر شوید، در اصل به انتهای بازی رسیده‌اید. رکوردهای خود را ثبت کنید و از این پرواز هیجان‌انگیز لذت ببرید.


Gangstar Vegas: World Of Crime

در بازی Gangstar Vegas، فرد به عنوان یک گانگستر در لاس وگاس قدم برمی‌دارد و زندگی در آنجا را تجربه خواهد کرد. در روند بازی، ماموریت‌های متعددی وجود دارد که با انجام دادن هر کدام، گروه‌تان بزرگ‌تر شده و به رتبه‌های بیشتری دست پیدا می‌کنید.

بهترین بازی های آفلاین

شما می‌توانید با ماشین‌های عجیب و غریب مختلفی رانندگی کنید و یا آنها را با سلیقه خودتان شخصی‌سازی کنید. بازی Gangstar Vegas: World Of Crime توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را بدست بیاورد و به عنوان یکی از بهترین بازی های آفلاین شناخته شود.

شما چه بازی‌هایی را برای قرارگیری در این لیست پیشنهاد می‌کنید؟ پیشنهادات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

2 در مورد “معرفی 25 تا از بهترین بازی های آفلاین اندروید و ایفون که باید قبل از مرگ تجربه کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH