تیم کوک از رکوردشکنی اپل واچ در هفته اول خرید سال نو می‌گوید!

اوایل امروز بود که IDC گزارشی را منتشر کرد که مطابق آن سهم اپل واچ از بازار گجت‌های پوشیدنی در حال کاهش عنوان شد. این گزارش می‌گوید سهم اپل واچ از بازار گجت‌های پوشیدنی به ۵ درصد کاهش یافته است. ساعاتی پس از انتشار این گزارش، تیم کوک ایمیلی را به رویترز ارسال کرد و در آن بیان داشت که فروش اپل واچ در هفته اول خریدهای سال نو میلادی رکوردشکن بوده است.

در این ایمیل آمده است:

فروش اپل واچ فراتر از انتظار بوده است. در واقع ما در هفته اول تعطیلات فروشی را تجربه کرده‌ایم که از تمام هفته‌هایی که این محصول عرضه شده است، بیش‌تر بوده است. ما پیش‌بینی می‌کنیم که در سه ماهه انتهایی سال ۲۰۱۶ فروش خوبی را برای اپل واچ شاهد باشیم.

تیم کوک هم‌چنین اضافه کرد که بر اساس آمار به دست آمده، اپل واچ یکی از هدایای پر طرفدار برای سال نو میلادی است. گزارش‌ IDC بیان می‌کند که در سه ماهه انتهایی سال ۲۰۱۶ پیش بینی می‌شود اپل ۱.۱ میلیون دستگاه ساعت هوشمند را به فروش برساند که به نسبت ۳.۹ میلیون دستگاه عرضه شده در مدت مشابه سال گذشته، کاهش بسیار زیادی را شاهد هستیم. IDC دلیل کاهش تقاضا برای ساعت هوشمند اپل را قدیمی شدن آن و تغییر نکردن رابط کاربری در نسل جدید بیان کرده است. اگرچه اپل با معرفی و عرضه اپل واچ سری ۲، محصول محبوب خود را به‌روزرسانی کرد اما انتشار این نسل در ماه سپتامبر تاثیرگذاری فروش این نسل را بر آمار کلی کاهش داده است.

در حالی‌که که تیم کوک فروش زیاد اپل واچ را به رویترز گزارش داده است اما تاکنون پاسخی به درخواست ارایه آمار دقیق فروش ساعت‌ هوشمند اپل، نداده است. اپل تاکنون آمار دقیقی از فروش ساعت هوشمند خود را منتشر نکرده است و تنها با گروه بندی این محصول در کنار آی‌پاد و اپل تی‌وی، آماری کلی را برای سهام‌داران منتشر کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH