بررسی اپلیکیشن MSQRD: افکت‌های جذاب برای سلفی دوستان!

با افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در میان مردم، ثبت خویش‌انداز (!) نیز رونق فراوانی پیدا کرد و افراد برای گرفتن عکس‌های سلفی جذاب و حتی عجیب شروع به رقابت کردند. این رقابت تا جایی افزایش پیدا کرد که حتی برخی از مردم جان خود را از دست دادند که در این میان کشور هند رکورددار است و برخی کشورها نیز قوانینی خاصی را برای این‌گونه افراد تصویب کرده‌اند. یکی از ایمن‌ترین راه‌حل‌ها برای ثبت تصاویر سلفی متفاوت، استفاده از اپلیکیشن‌های جذاب و جالب بوده که معروف‌ترین آن‌ها MSQRD نام دارد. این برنامه برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS ارایه شده است. در ادامه نگاهی بر این اپلیکیشن خواهیم داشت، پس با ما همراه باشید.

msqrd-review-01

 

رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده بوده و با ورود به آن، به تمامی آیتم‌ها دسترسی دارید. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید چهره‌های متحرک زیادی را به تصویر خود اضافه کنید، برای این منظور تنها کافیست که بین افکت‌های موجود عکس خود سوایپ کرده و نمونه موردعلاقه خود را انتخاب کنید. برخی از گزینه‌های این اپلیکیشن برای اجرا شدن نیاز به فعالیت چهره کاربر دارد، برای مثال در یکی از آیتم‌ها باید دهان خود را باز کنید تا برنامه مشتی را روانه صورت شما سازد! با مشت خوردن بیشتر، صدمات بیشتری را می‌توانید مشاهده کنید که به‌شخصه نمی‌دانم چهره ضربه خورده چه کاربردی دارد! همانطور که در تصویر بالا مشخص است، با لمس دکمه دوربین عکاسی می‌توانید بین حالت عکس‌برداری و فیلم‌برداری تغییر وضعیت داده و با لمس دکمه وسط تصویر را ثبت و یا ویدیو جالبی را از خودتان ثبت کنید.

یکی از ویژگی‌های مثبت این اپلیکیشن اضافه شدن چهره‌های جدید به آن است که در صورت آنلاین بودن می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید و با دانلود آن‌ها، موارد موردعلاقه را انتخاب و همیشه در دسترس خود قرار دهید.

msqrd-review-02

 

برای دانلود افکت‌های بیشتر می‌توانید به قسمت کاتالوگ مراجعه نموده و براساس دسته‌بندی‌های مختلف، افکت‌ها را دانلود نمایید. همان‌گونه که در تصویر بالا مشاهده می‌نمایید در قسمت کاتالوگ، ۸ دسته‌بندی وجود دارد که هرکدام چهره‌های خاصی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. گزینه Live یا زنده که در سمت چپ دکمه ثبت تصویر قرار گرفته تنها برای نسخه iOS آن عرضه شده و کاربرد زیادی در کشور ما ندارد چراکه با لمس آن به فیس‌بوک متصل می‌شوید. این اپلیکیشن در برخی افکت‌ها قادر به شناسایی دو چهره به‌صورت همزمان است که یکی از جالب‌ترین آن‌ها جابجایی چهره دو نفر بوده که با مشاهده نتیجه آن برای اولین‌بار، قطعا لبخند یا حتی قهقه خواهید زد.

بدون‌شک اپلیکیشن MSQRD یکی از جذاب‌ترین و جالب‌ترین برنامه‌ها جهت ثبت تصاویر سلفی خلاقانه است که بسیاری از افراد مشهور نیز تصاویر خود را با استفاده از آن گرفته و در صفحات اجتماعی خود منتشر می‌کنند. اگر سلفی گرفتن در لیست سرگرمی‌های شما قرار دارد، حتما این اپلیکیشن را دانلود کرده و از آن استفاده نمایید.

bazar-logo-1-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH