فروش یک میلیون شیائومی ردمی نوت 4 در 45 روز!

زمانی که صحبت از فروش سریع و زیاد اسمارت‌فون می‌شود، شیائومی عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. این شرکت پیش از این خبرهای زیادی را منتشر کرده است که مطابق آن‌ها موفق شده تعداد زیادی اسمارت‌فون را در عرض چند ثانیه به فروش برساند، از همین رو آخرین دستاورد این شرکت چندان تعجب برانگیز نیست.

حساب رسمی شیائومی هند، به‌تازگی در یک پست فیس‌بوک اعلام کرده است که این شرکت توانسته در مدت 45 روز بیش از یک میلیون دستگاه ردمی نوت 4 را در هند به فروش برساند. این موضوع نشان دهنده یک موفقیت بزرگ برای این کمپانی محبوب است، زیرا به این ترتیب شیائومی ردمی نوت 4 توانسته در مدت زمان کوتاه‌تری به نسبت سایر اسمارت‌فون‌ها به فروش یک میلیونی در هند دست پیدا کند. شیائومی تخمین می‌زند که به طور متوسط در هر 4 ثانیه یک دستگاه ردمی نوت 4 به فروش رسیده است.

این شرکت در پست فیس‌بوک خود می‌نویسد:

موفقیت بزرگ دیگری برای شیائومی! ردمی نوت 4 سریع‌ترین دستگاهی است که یک میلیون فروش را تنها در 45 روز پشت سر گذاشته است، این به معنای فروش یک دستگاه در هر 4 ثانیه است. با تشکر از شما طرفداران شیائومی که با عشق و حمایت شما این موفقیت بزرگ دست یافتنی شده است.

شیائومی هنوز برای حضور در بازار ایالات متحده نگران است و با توجه به اخبار منتشر شده به نظر نمی‌رسد در این سال شاهد حضور این کمپانی در بازار آمریکا باشیم. پیش‌بینی می‌شود که شیائومی تا یک یا دو سال آینده خود را برای حضور در این بازار محیا کند، اما ترک هوگو بارا از سمت خود در شیائومی ممکن است این برنامه‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH