شیائومی Mi Pad 3 با باتری 6600 میلی‌آمپری رسما معرفی شد

تا امروز اطلاعاتی از تبلت شیائومی Mi Pad 3 شامل مشخصات سخت‌افزاری و طراحی آن به بیرون درز کرده بود و حال این شرکت رسما از دستگاه موردنظر رونمایی به‌عمل آورده است و از فردا فروش آن آغاز خواهد شد. این دستگاه در سکوت خبری معرفی شد و انتظار می‌رود که شیائومی در سال 2017 از چندین دستگاه بدین صورت رونمایی کند.

پردازنده مدیاتک با فرکانس 2.1 گیگاهرتز قدرت این تبلت 7.9 اینچی را تامین خواهد کرد. رزولوشن صفحه نمایش مورد استفاده در Mi Pad 3 برابر با 2048 در 1536 پیکسل بوده که تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر هر اینچ را برای آن به ارمغان می‌آورد. در پشت این مدل شاهد دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بوده درحالی‌که دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی آن وظیفه ثبت تصاویر سلفی کاربران را برعهده دارد. شیائومی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه درنظر گرفته است. پورت USB Type-C، ارتباط بی‌سیم با باند آنتن دوگانه WiFi 802.11ac و بلوتوث نسخه 4.1 راه‌های ارتباطی تبلت Mi Pad 3 را تشکیل می‌دهند. این تبلت به باتری حجیم 6600 میلی‌آمپری با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 5V/2A مجهز شده است. کاربران با خرید این تبلت با رابط کاربری MIUI 8 روبرو خواهند شد.

در بخش طراحی شاهد استفاده از آلیاژ فلزی بوده که استحکام مناسبی را به این تبلت بخشیده است و بر روی آن شاهد بافت‌های ریزی نیز هستیم. این بدنه فلزی توسط فرآیند سند بلاست تولید شده که اگرچه بافت‌های ریز را از روی بدنه حذف نمی‌کند، ولی حس راحتی را در هنگام کار با دستگاه به کاربر منتقل می‌کند.

تبلت شیائومی Mi Pad 3 با قیمت 1499 یوان (217 دلار) از فردا قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH