آنر 8 پرو با 6 گیگابایت رم و پردازنده Kirin 960 رسما معرفی شد

آنر از پرچمدار جدید خود با نام آنر 8 پرو رونمایی کرد. در گذشته این برند از آنر V9 در چین رونمایی کرده بود و آنر 8 پرو نیز در اصل همان دستگاه محسوب شده که البته در بازار جهانی به فروش خواهد رسید. بدنه این فبلت فلزی بوده و از دوربین دوگانه اصلی بهره می‌برد. شاهد سنسور اثر انگشت در پشت این دستگاه بوده و بلندگو در پایین این مدل تعیبه شده است. تمامی دکمه‌های فیزیکی در سمت راست آنر 8 پرو قرار داشته و در سمت چپ درگاه آن سیم‌کارت وجود دارد.

این گوشی هوشمند از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی بهره می‌برد. نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن QHD، رم 6 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی، پردازنده 64 بیتی و 8 هسته‌ای Kirin 960 مشخصات اصلی آن را تشکیل می‌دهند. این چیپ‌ست دارای 4 هسته با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. دوربین دوگانه اصلی این مدل دارای رزولوشن 12 مگاپیکسل بوده و در جلوی آن نیز شاهد استفاده از دوربین 8 مگاپیکسلی هستیم. براساس ادعا سازنده باتری غیرقابل‌تعویض 4000 میلی‌آمپری آنر 8 پرو در زمان 1 ساعت و 50 دقیقه کاملا شارژ می‌شود. این فبلت با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا 7.0 و رابط کاربری EMUI 5.1 عرضه می‌گردد.

آنر 8 پرو در رنگ‌های آبی دریایی، مشکی شب و طلایی عرضه شده و اندازه‌ای برابر با 147 در 77.5 در 6.9 میلی‌متر و 184 گرم وزن دارد. هنوز از قیمت این گوشی هوشمند اطلاعی در دسترس نیست ولی انتظار می‌رود به‌زودی شاهد عرضه آن در اروپا و دیگر کشورها باشیم. متاسفانه هنوز این شرکت زمان عرضه این مدل را مشخص نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH