مایکروسافت هر سال دو بروزرسانی عمده برای ویندوز ۱۰ منتشر می‌کند

سال گذشته شرکت مایکروسافت از برنامه ریزی خود مبنی بر ارایه دو بروزرسانی عمده برای ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۷ خبر داده بود. از همین رو حال پس از انتشار بروزرسانی Creators برای این سیستم عامل، گفته می‌شود که بروزرسانی مهم بعدی ویندوز ۱۰ در سپتامبر سال جاری عرضه خواهد شد.

شرکت مایکروسافت در حال تنظیم تعهدنامه‌ای است که بر اساس آن هر ساله دو بروزرسانی عمده برای ویندوز ۱۰ در ماه‌های مارس و سپتامبر منتشر خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که هر کدام از این بروزرسانی‌ها به مدت ۱۸ ماه از تاریخ انتشار پشتیبانی خواهند شد.

بر اساس این عهدنامه می‌توان نتیجه گرفت که شرکت مایکروسافت برای مدت طولانی سیستم عامل ویندوز ۱۰ را ادامه خواهد داد. همچنین زمانی که مایکروسافت در حال معرفی ویندوز ۱۰ بود، صحبتی از ویندوز ۱۱ یا نسخه دیگری از ویندوز نکرده بود.

مایکروسافت هنوز در مورد بروزرسانی مهم بعدی ویندوز ۱۰ صحبتی نکرده اما به تازگی ویندوز اینسایدرها قادر به استفاده از نسخه آزمایشی این نسخه با اسم رمز Redstone 3 هستند. در این بروزرسانی احتمالا شاهد یک گلوگاه قدرت برای برنامه‌های پس زمینه خواهیم بود. به علاوه انتظار می‌رود که در نسخه بعدی از بروزرسانی ویندوز ۱۰ شاهد برخی تغییرات در طراحی ظاهری این سیستم عامل باشیم، چرا که برخی از تصاویر منتشر شده نشانگر برخی تغییرات در طراحی ویندوز ۱۰ خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH